✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 1 892 m | 428 m | 70 mil. € | 2 | 2 | |||||
2 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 2 956 m | 192 m | 199 mil. € | 2 | 3 | |||||
3 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 1 640 m | 178 m | 143 mil. € | 3 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
4 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 206 m | 61 m | 59 mil. € | 3 | 4 | |||||
5 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 1 544 m | 0 m | 77 mil. € | 2 | 2 | |||||
28,5 km |
2 - 4 |
8 237 m |
859 m |
548 mil. € |
2,4 |
3,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku