✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||
101,4 km |
2 - 4 |
2 464 mil. € |
5 277 - 30 731 | 2,0 |
2,6 |
|||||||||
1 | 5. | 4/2023 | ![]() | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 38 235 | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | ||||
2 | 8. - 9. | 3/2024 | ![]() | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 6 705 | 5 304 | 2 | 2 | ||||
3 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 5 660 | 2 | 2 | |||||
4 | 24. | 12/2025 | ![]() | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 12 125 | 12 157 | 3 | 4 | ||||
5 | 12. | 7/2024 | ![]() | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 3 821 | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | ||||
6 | 25. | 1/2026 | ![]() | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 28 654 | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | |||
7 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 6 090 | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | ||||
8 | 31. | 11/2026 | ![]() | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 26 769 | 15 053 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | |||
9 | 4. | 9/2022 | ![]() | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 12 070 | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | ||||
10 | 16. - 17. | 12/2024 | ![]() | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 6 302 | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | ||||
11 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 13 396 | 12 862 | 3 | 4 | ||||
12 | 13. | 8/2024 | ![]() | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 7 668 | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | ||||
13 | 27. | 5/2026 | ![]() | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 38 080 | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | |||
101,4 km |
2 - 4 |
2 464 mil. € |
5 277 - 30 731 | 2,0 |
2,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku