✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
125,2 km |
2 - 6 |
1 696 mil. € |
59,3 min. |
5 550 - 93 344 | 2,5 |
3,1 |
12/2017 - 10/2021 | ||||||||
1 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 4 | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 12/2017 | |||||
2 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||
3 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | |||||||
4 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 16,0 min. | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | |||||
5 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 7,0 min. | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | ||||||
6 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | ||||||
7 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 227 mil. € | 4 | 4 | |||||||
8 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | ||||||
9 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 5,5 min. | 2 | 2 | ||||||
10 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 11,0 min. | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | |||||
11 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 2,3 min. | 12 862 | 3 | Súčasná cesta I/9 v tomto úseku je prehľadná, dostatočne široká a vedie mimo obcí. Potrebuje len generálnu prestavbu úplne zdegradovanej betónovej vozovky, ktorú má už pripravenú Slovenská správa ciest. Po jej uskutočnení bude cesta I/9 od diaľnice D1 po Mníchovu Lehotu najmenej problémová z celého ťahu po Nováky. | 4 | ||||
12 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 4,5 min. | 12 157 | 3 | Súčasná cesta I/9 v tomto úseku je prehľadná, dostatočne široká a vedie mimo obcí. Potrebuje len generálnu prestavbu úplne zdegradovanej betónovej vozovky, ktorú pripravuje Slovenská správa ciest. Po jej uskutočnení bude cesta I/9 od diaľnice D1 po Mníchovu Lehotu najmenej problémová z celého ťahu po Nováky. | 4 | ||||
13 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 13,0 min. | 10 140 - 11 010 | 3 | Na tomto úseku je dostatočne široká, prehľadná a bezpečná cesta I. triedy, ktorá vedie takmer výlučne mimo obcí - s výnimkou Čečejoviec. Na vyriešenie obchvatu jednej obce netreba budovať 18 kilometrov rýchlostnej cesty. | 5 | ||||
125,2 km |
2 - 6 |
1 696 mil. € |
59,3 min. |
5 550 - 93 344 | 2,5 |
3,1 |
12/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku