✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
1 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 1 638 m | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 1 | 3 | 5/2004 | ||||
2 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 1 397 m | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 2 | 3 | 4/2010 | ||||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 411 m | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 2 | 2 | 11/2004 | ||||
4 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 457 m | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 2 | 2 | 11/2004 | ||||
5 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 1 095 m | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 3 | 2 | 9/2009 | ||||
6 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 2 060 m | 2 | 4 | 12/1997 | 2/2024 | ||||
7 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 3 896 m | 1 | 1 | 7/1997 | 4/2024 | ||||
8 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 624 m | 1 | 2 | 12/1997 | 2/2024 | ||||
72,9 km |
2 - 4 |
11 579 m |
1,8 |
2,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku