✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||||
1 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | R4 stred | Kapušany | 299 mil. € | 12 070 | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | |||||
2 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | R1 BB - RK | Šalková | 173 mil. € | 38 235 | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | |||||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | R2 stred | 105 mil. € | 6 705 | 5 304 | 2 | 2 | ||||||
4 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | R2 stred | Zacharovce, Bátka | 169 mil. € | 7 668 | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | |||||
5 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | R2 východ | Rožňava, Jablonov nad Turňou | 272 mil. € | 6 302 | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | |||||
6 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | D3 Kysuce | Krásno nad Kysucou | 309 mil. € | 28 654 | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | ||||
7 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | D3 Kysuce | Brodno, Kysucké Nové Mesto | 410 mil. € | 38 080 | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | ||||
8 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | D3 Kysuce | 179 mil. € | 26 769 | 15 053 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | |||||
72,9 km |
2 - 4 |
1 917 mil. € |
5 277 - 30 731 | 1,8 |
2,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku