✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | Kapušany | 299 mil. € | 263 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | ||||
2 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | Šalková | 173 mil. € | 146 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | ||||
3 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 97 mil. € | 1,6 min. | 5 304 | 2 | 2 | ||||
4 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | Zacharovce, Bátka | 169 mil. € | 156 mil. € | 2,3 min. | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | |||
5 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | Rožňava, Jablonov nad Turňou | 272 mil. € | 243 mil. € | 5,1 min. | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | |||
6 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | Krásno nad Kysucou | 309 mil. € | 278 mil. € | 3,3 min. | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | |||
7 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | Brodno, Kysucké Nové Mesto | 410 mil. € | 370 mil. € | 7,6 min. | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | |||
8 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 163 mil. € | 1,9 min. | 15 053 | 1 | 2 | ||||
72,9 km |
2 - 4 |
1 917 mil. € |
1 716 mil. € |
21,8 min. |
5 277 - 30 731 | 1,8 |
2,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku