✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||
1 | 6/2014 | 4,3 km | 4 | 1 912 m | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 4 | 2 | 12/2017 | |||||
2 | 7/2016 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||||
3 | 7/2016 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||||
4 | 7/2016 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | |||||||
5 | 3/2020 | 9,1 km | 4 | 2 765 m | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | |||||||
6 | 12. | 7/2024 | 6,5 km | 2 | 1 892 m | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | ||||||
7 | 14. - 15. | 10/2024 | 23,5 km | 2 | 2 006 m | 227 mil. € | 4 | 4 | |||||||
8 | 16. - 17. | 12/2024 | 8,4 km | 4 | 420 m | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | ||||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | 18,0 km | 2 | 16 837 m | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate. | |||||
9 úsekov |
103,3 km |
2 - 6 |
25 832 m |
1 218 mil. € |
6 403 - 93 344 | 2,6 |
3,0 |
12/2017 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku