✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
1 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 8,2 mil. € | 591 mil. € spolu s už už otvoreným úsekom D1 Budimír - Bidovce, s ktorým dokopy tvorí východný obchvat Košíc | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 10/2024 | |||||
2 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 4,7 mil. € | 0,0 mil. € | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 7/2023 | ||||
3 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 2,2 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 6/2023 | ||||||
4 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 2,6 mil. € | 449 mil. € spolu za obe etapy - 32 km R2 Šaca - Košické Olšany s investičnými nákladmi 372 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 7/2026 | |||||
5 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 4,4 mil. € | 0,0 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 11/2022 | ||||
43,3 km |
2 - 4 |
764 mil. € |
22,1 mil. € |
9 007 - 50 895 | 2,0 |
2,2 |
11/2022 - 7/2026 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku