✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||||
54 úsekov |
533,1 km |
2 - 8 |
293,3 km |
2 156 - 93 344 | 2,9 |
3,0 |
7/2021 - po 2040 |
||||||||
1 | D1 | 14,9 km | 4 | 14,9 km | 12 491 - 24 900 | 9 606 - 20 276 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | ||||||
2 | D1 | 13,5 km | 4 | 13,5 km | 22 691 - 32 334 | 17 773 - 28 598 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | ||||||
3 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||||
4 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 17 299 - 80 582 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||
5 | R4 | 4,3 km | 4 | 15 837 - 18 098 | 13 956 - 15 885 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | |||||||
6 | R2 | 13,5 km | 4 | 13,5 km | 9 007 - 9 998 | 6 702 - 7 582 | 2 | 2 | 2021 (+1,1) | ||||||
7 | R2 | 9,1 km | 4 | 9,2 km | 8 780 - 11 203 | 6 367 - 8 795 | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | ||||||
8 | R3 | 4,4 km | 2 | 5,4 km | 10 334 - 11 542 | 8 388 - 9 538 | 2 | 2 | 8/2022 (+2,2) | ||||||
9 | R4 | 14,3 km | 4 | 10 088 - 50 895 | 8 106 - 43 990 | 2 | 1 | 10/2024 (+2,6) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
10 | D1 | 3,5 km | 8 | 62 652 | . . . | 52 267 | 1 | 1 | 9/2025 (+4,6) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
11 | R4 | 10,2 km | 4 | 22 341 - 30 731 | 18 441 - 26 706 | 1 | 3 | 1/2027 (+4,8) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
12 | R1 | 8,1 km | 4 | 12 387 - 17 316 | 10 837 - 15 165 | 2 | 3 | 4/2026 (+3,7) | |||||||
13 | R2 | 6,8 km | 4 | 11 764 - 50 895 | 10 257 - 43 990 | 3 | 3 | 7/2026 (+4,3) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
14 | D1 | 13,5 km | 4 | 13,5 km | 13 676 - 21 949 | 10 919 - 17 082 | 1 | 1 | 12/2030 (+4,5) | ||||||
15 | R2 | 6,2 km | 2 | 6,2 km | 5 304 | 3 888 | 2 | 2 | 3/2026 (+4,7) | ||||||
16 | R7 | 9,4 km | 4 | 9,4 km | 6 428 - 9 084 | 4 790 - 7 326 | 4 | 5 | 9/2028 (+3,5) | ||||||
17 | D1 | 3,8 km | 2 | 10 312 | 9 024 | 3 | 5 | 4/2027 (+4,1) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||||
18 | R1 | 2,7 km | 4 | 16 268 | 13 507 | 4 | 3 | 6/2026 (+3,5) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
19 | R3 | 6,5 km | 2 | 6 706 - 9 733 | 5 138 - 7 932 | 2 | 2 | 7/2026 (+2,7) | |||||||
20 | R2 | 8,3 km | 2 | 8,3 km | 5 277 - 6 250 | 3 752 - 4 784 | 2 | 2 | 8/2026 (+5,1) | ||||||
21 | R7 | 23,5 km | 2 | 4 | 4 | 4/2029 (+4,1) | |||||||||
22 | R7 | 14,3 km | 2 | 4 | 4 | 4/2029 (+4,1) | |||||||||
23 | R7 | 8,4 km | 4 | 6 403 - 9 478 | 4 789 - 7 807 | 4 | 5 | 5/2029 (+3,5) | |||||||
24 | R2 | 14,1 km | 2 | 14,1 km | 5 792 - 7 064 | 4 549 - 5 778 | 3 | 2 | 12/2029 (+5,4) | ||||||
25 | D1 | 1,1 km | 2 | 2 | 1 | 1/2027 (+5,0) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | ||||||||
26 | R4 | 8,2 km | 2 | 8,2 km | 4 001 | 2 304 | 3 | 3 | 6/2027 (+4,7) | ||||||
27 | R3 | 4,9 km | 2 | 4,3 km | 2 | 2 | 10/2028 (+4,1) | ||||||||
28 | R3 | 8,3 km | 2 | 7,7 km | 5 550 - 9 787 | 4 271 - 7 857 | 2 | 3 | 10/2028 (+4,1) | ||||||
29 | R2 | 2,7 km | 4 | 2,5 km | 12 862 | 10 033 | 3 | 4 | 10/2028 (+4,2) | ||||||
30 | R2 | 6,1 km | 4 | 6,5 km | 12 157 | 9 342 | 3 | 4 | 12/2028 (+4,3) | ||||||
31 | R2 | 20,7 km | 2 | 20,7 km | 6 969 - 10 726 | 5 149 - 8 286 | 4 | 4 | 4/2028 (+4,8) | ||||||
32 | R4 | 4,0 km | 4 | 3,5 km | 14 625 | 12 086 | 2 | 2 | 8/2029 (+3,8) | ||||||
33 | R2 | 10,6 km | 2 | 10,6 km | 6 412 - 8 112 | 4 898 - 6 394 | 4 | 4 | 8/2028 (+5,1) | ||||||
34 | R1 | 4,6 km | 4 | 11 611 | 9 922 | 4 | 3 | 10/2028 (+3,5) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
35 | R2 | 18,0 km | 2 | 18,0 km | 10 140 - 11 010 | 8 325 - 9 049 | 3 | 5 | 12/2029 (+2,8) | ||||||
36 | D1 | 10,6 km | 8 | 62 652 | . . . | 52 267 | 2 | 1 | 6/2030 (+6,9) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
37 | R4 | 6,5 km | 2 | 6,4 km | 6 651 - 9 113 | 5 518 - 7 917 | 2 | 3 | 6/2030 (+3,7) | ||||||
38 | R4 | 7,0 km | 2 | 7,0 km | 3 407 - 3 769 | 1 908 - 2 240 | 2 | 2 | 6/2030 (+3,7) | ||||||
39 | R1 | 14,9 km | 4 | 8 140 - 13 204 | 6 735 - 10 692 | 3 | 3 | 2/2031 (+6,9) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
40 | R2 | 7,8 km | 2 | 7,8 km | 5 587 | 4 388 | 5 | 4 | 2/2031 (+4,1) | ||||||
41 | D1 | 19,9 km | 6 | 42 774 - 54 519 | . . . | 36 147 - 46 904 | 3 | 2 | 9/2032 (+5,6) | ||||||
42 | R2 | 11,5 km | 2 | 11,5 km | 7 793 | 5 879 | 2 | 4 | 9/2031 (+5,4) | ||||||
43 | R4 | 7,9 km | 2 | 8,3 km | 2 552 - 2 737 | 1 041 - 1 549 | 4 | 3 | 11/2031 (+4,8) | ||||||
44 | R2 | 18,0 km | 2 | 17,0 km | 5 189 - 6 389 | 4 018 - 5 243 | 5 | 5 | 2/2032 (+4,9) | ||||||
45 | D4 | 3,6 km | 4 | 5 | 5 | 2/2033 (+4,5) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||||
46 | R2 | 14,0 km | 2 | 14,0 km | 5 809 - 8 826 | 4 474 - 7 101 | 5 | 4 | 7/2032 (+5,3) | ||||||
47 | R2 | 9,8 km | 2 | 9,8 km | 6 452 - 10 032 | 5 199 - 8 404 | 5 | 5 | 9/2032 (+5,6) | ||||||
48 | R3 | 7,9 km | 2 | 5 441 - 8 427 | 3 831 - 6 436 | 4 | 3 | 9/2032 (+4,1) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
49 | R4 | 8,0 km | 2 | 8,5 km | 5 814 - 7 518 | 4 928 - 6 192 | 4 | 3 | 5/2033 (+6,1) | ||||||
50 | R4 | 7,5 km | 2 | 7,0 km | 3 769 - 3 897 | 2 053 - 2 240 | 3 | 3 | 5/2033 (+6,1) | ||||||
51 | R4 | 6,0 km | 2 | 6,0 km | 3 782 - 6 302 | 2 085 - 4 153 | 4 | 3 | 5/2033 (+6,1) | ||||||
52 | R7 | 29,2 km | 2 | 2 156 - 6 890 | 1 549 - 5 820 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | |||||||
53 | R3 | 10,3 km | 2 | 5 098 - 5 557 | 3 522 - 3 872 | 4 | 2 | po 2040 (0,0) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
54 | D3 | 3,1 km | 4 | 5 420 - 8 693 | 1 119 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||||
54 úsekov |
533,1 km |
2 - 8 |
293,3 km |
2 156 - 93 344 | 2,9 |
3,0 |
7/2021 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku