✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
>12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
54 úsekov |
533,1 km |
2 - 8 |
293,3 km |
2 156 - 93 344 | 2,9 |
3,0 |
||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 14,9 km | 12 491 - 24 900 | 1 420 - 2 535 | 1 | 1 | |||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 13,5 km | 22 691 - 32 334 | 639 - 3 702 | 1 | 2 | |||||||
3 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||||
4 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 3 057 - 7 634 | 1 | 2 | |||||||
5 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 15 837 - 18 098 | 399 - 500 | 1 | 3 | ||||||||
6 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 13,5 km | 9 007 - 9 998 | 1 039 - 1 131 | 2 | 2 | |||||||
7 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 9,2 km | 8 780 - 11 203 | 1 143 - 1 188 | 3 | 4 | |||||||
8 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 5,4 km | 10 334 - 11 542 | 577 - 783 | 2 | 2 | |||||||
9 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 10 088 - 50 895 | 477 - 2 380 | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
10 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 62 652 | . . . | 4 737 | 1 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
11 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 22 341 - 30 731 | 953 - 1 474 | 1 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
12 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 12 387 - 17 316 | 434 - 541 | 2 | 3 | |||||||
13 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 11 764 - 50 895 | 264 - 2 380 | 3 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
14 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 13,5 km | 13 676 - 21 949 | 1 381 - 2 502 | 1 | 1 | ||||||
15 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 6,2 km | 5 304 | 704 | 2 | 2 | ||||||
16 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 9,4 km | 6 428 - 9 084 | 565 - 883 | 4 | 5 | ||||||
17 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 10 312 | 351 | 3 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||||
18 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 4 | 16 268 | 1 263 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
19 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 6 706 - 9 733 | 742 - 818 | 2 | 2 | |||||||
20 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 8,3 km | 5 277 - 6 250 | 692 - 710 | 2 | 2 | ||||||
21 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 2 | 4 | 4 | |||||||||
22 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 4 | 4 | |||||||||
23 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 4 | 6 403 - 9 478 | 749 - 874 | 4 | 5 | |||||||
24 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 14,1 km | 5 792 - 7 064 | 456 - 489 | 3 | 2 | ||||||
25 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie; | ||||||||
26 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 8,2 km | 4 001 | 1 361 | 3 | 3 | ||||||
27 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 4,3 km | 2 | 2 | ||||||||
28 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 7,7 km | 5 550 - 9 787 | 526 - 829 | 2 | 3 | ||||||
29 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 2,5 km | 12 862 | 1 313 | 3 | 4 | ||||||
30 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 6,5 km | 12 157 | 1 263 | 3 | 4 | ||||||
31 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 20,7 km | 6 969 - 10 726 | 863 - 1 016 | 4 | 4 | ||||||
32 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 3,5 km | 14 625 | 1 056 | 2 | 2 | ||||||
33 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 10,6 km | 6 412 - 8 112 | 655 - 822 | 4 | 4 | ||||||
34 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 4 | 11 611 | 693 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
35 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 18,0 km | 10 140 - 11 010 | 792 - 846 | 3 | 5 | ||||||
36 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 62 652 | . . . | 4 737 | 2 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
37 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 6,4 km | 6 651 - 9 113 | 414 - 522 | 2 | 3 | ||||||
38 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 7,0 km | 3 407 - 3 769 | 1 103 - 1 149 | 2 | 2 | ||||||
39 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 8 140 - 13 204 | 544 - 944 | 3 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
40 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 7,8 km | 5 587 | 470 | 5 | 4 | ||||||
41 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 137 - 3 460 | 3 | 2 | ||||||
42 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 11,5 km | 7 793 | 772 | 2 | 4 | ||||||
43 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 2 | 8,3 km | 2 552 - 2 737 | 709 - 1 316 | 4 | 3 | ||||||
44 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 17,0 km | 5 189 - 6 389 | 489 - 606 | 5 | 5 | ||||||
45 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||||
46 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 14,0 km | 5 809 - 8 826 | 593 - 844 | 5 | 4 | ||||||
47 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 9,8 km | 6 452 - 10 032 | 491 - 590 | 5 | 5 | ||||||
48 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 2 | 5 441 - 8 427 | 788 - 963 | 4 | 3 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
49 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 2 | 8,5 km | 5 814 - 7 518 | 142 - 701 | 4 | 3 | ||||||
50 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 7,0 km | 3 769 - 3 897 | 1 149 - 1 405 | 3 | 3 | ||||||
51 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 2 | 6,0 km | 3 782 - 6 302 | 1 375 - 1 435 | 4 | 3 | ||||||
52 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 2 156 - 6 890 | 143 - 281 | 5 | 5 | |||||||
53 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 2 | 5 098 - 5 557 | 947 - 1 015 | 4 | 2 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
54 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 5 420 - 8 693 | 41 - 376 | 5 | 5 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||||
54 úsekov |
533,1 km |
2 - 8 |
293,3 km |
2 156 - 93 344 | 2,9 |
3,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku