✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
533,1 km |
2 - 8 |
99 665 m |
10 055 mil. € |
2 156 - 93 344 | 2,9 |
3,0 |
|||||||||
1 | D1 | 14,9 km | 4 | 4 388 m | 341 mil. € | 21 683 | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 4/2002 | |||||
2 | D1 | 13,5 km | 4 | 2 605 m | 555 mil. € | 28 353 | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 7/2005 | |||||
3 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 6/2014 | |||||||||
4 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 6/2014 | |||||||
5 | R4 | 4,3 km | 4 | 1 221 m | 179 mil. € | 15 022 | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 2/2015 | |||||
6 | R2 | 13,5 km | 4 | 1 631 m | 142 mil. € | 11 490 | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 7/2010 | |||||
7 | R2 | 9,1 km | 4 | 2 765 m | 267 mil. € | 12 064 | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 7/2010 | |||||
8 | R3 | 4,4 km | 2 | 1 703 m | 70 mil. € | 7 754 | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 5/2009 | |||||
9 | R4 | 14,3 km | 4 | 1 401 m | 202 mil. € | 15 320 | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 11/2013 | |||||
10 | D1 | 3,5 km | 8 | 1 352 m | 149 mil. € | 94 554 | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 11/2011 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | |||
11 | R4 | 10,2 km | 4 | 1 638 m | 299 mil. € | 12 070 | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 2/2015 | |||||
12 | R1 | 8,1 km | 4 | 1 397 m | 173 mil. € | 38 235 | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 11/2010 | |||||
13 | R2 | 6,8 km | 4 | 2 725 m | 171 mil. € | 12 495 - 26 580 | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 11/2013 | |||||
14 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 330 m | 1 235 mil. € | 25 191 | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 9/2007 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||
15 | R2 | 6,2 km | 2 | 411 m | 105 mil. € | 6 705 | 5 304 | 2 | 2 | 6/2008 | |||||
16 | R7 | 9,4 km | 4 | 377 m | 191 mil. € | 25 850 | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 4/2020 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||
17 | D1 | 3,8 km | 2 | 1 030 m | 57 mil. € | 4 963 | 10 312 | 3 | 5 | 2/2009 | |||||
18 | R1 | 2,7 km | 4 | 351 m | 155 mil. € | 18 855 | 16 268 | 4 | 3 | 2/2020 | |||||
19 | R3 | 6,5 km | 2 | 1 892 m | 70 mil. € | 3 821 | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 12/2019 | |||||
20 | R2 | 8,3 km | 2 | 457 m | 169 mil. € | 7 668 | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 10/2008 | |||||
21 | R7 | 23,5 km | 2 | 2 006 m | 227 mil. € | 12 104 | 4 | 4 | 9/2020 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | |||||
22 | R7 | 14,3 km | 2 | 2 006 m | 172 mil. € | 10 118 | 4 | 4 | 9/2020 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | |||||
23 | R7 | 8,4 km | 4 | 420 m | 161 mil. € | 16 380 | 6 403 - 9 478 | 4 | 5 | 1/2021 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||
24 | R2 | 14,1 km | 2 | 1 095 m | 272 mil. € | 6 302 | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 6/2013 | |||||
25 | D1 | 1,1 km | 2 | 158 m | 12 mil. € | 4 984 | 2 | 1 | 6/2013 | ||||||
26 | R4 | 8,2 km | 2 | 487 m | 94 mil. € | 6 944 | 4 001 | 3 | 3 | 9/2006 | |||||
27 | R3 | 4,9 km | 2 | 1 544 m | 77 mil. € | 5 660 | 2 | 2 | 9/2009 | ||||||
28 | R3 | 8,3 km | 2 | 2 956 m | 199 mil. € | 6 090 | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 12/2009 | |||||
29 | R2 | 2,7 km | 4 | 206 m | 59 mil. € | 13 396 | 12 862 | 3 | 4 | 3/2011 | |||||
30 | R2 | 6,1 km | 4 | 1 640 m | 143 mil. € | 12 125 | 12 157 | 3 | 4 | 3/2011 | |||||
31 | R2 | 20,7 km | 2 | 3 480 m | 211 mil. € | po Lučenec 9 371, ďalej 8 954 | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 1/2011 | |||||
32 | R4 | 4,0 km | 4 | 2 045 m | 105 mil. € | 11 489 | 14 625 | 2 | 2 | 12/2018 | |||||
33 | R2 | 10,6 km | 2 | 1 295 m | 125 mil. € | po R. Sobotu 7 978, ďalej 8 783 | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 2/2009 | |||||
34 | R1 | 4,6 km | 4 | 2 982 m | 100 mil. € | 14 868 | 11 611 | 4 | 3 | 7/2023 | |||||
35 | R2 | 18,0 km | 2 | 16 837 m | 224 mil. € | 15 407 | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | 12/2019 | |||||
36 | D1 | 10,6 km | 8 | 359 m | 234 mil. € | 83 524 | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 11/2011 | ||||
37 | R4 | 6,5 km | 2 | 2 205 m | 116 mil. € | 7 822 | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 12/2018 | |||||
38 | R4 | 7,0 km | 2 | 1 948 m | 122 mil. € | 4 129 | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 12/2018 | |||||
39 | R1 | 14,9 km | 4 | 4 532 m | 785 mil. € | 13 409 | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 3/2024 | |||||
40 | R2 | 7,8 km | 2 | 397 m | 73 mil. € | 8 422 | 5 587 | 5 | 4 | 7/2020 | |||||
41 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | NDS údaj neposkytla | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 11/2011 | |||||
42 | R2 | 11,5 km | 2 | 2 763 m | 235 mil. € | 8 908 | 7 793 | 2 | 4 | 11/2010 | |||||
43 | R4 | 7,9 km | 2 | 4 710 m | 129 mil. € | 4 200 | 2 552 - 2 737 | 4 | 3 | 2/2023 | |||||
44 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 965 m | 176 mil. € | 8 348 | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 4/2023 | |||||
45 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | NDS údaj neposkytla | 5 | 5 | 5/2026 | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||||
46 | R2 | 14,0 km | 2 | 891 m | 117 mil. € | 15 407 | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 9/2023 | |||||
47 | R2 | 9,8 km | 2 | 1 074 m | 93 mil. € | 10 783 | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 11/2023 | |||||
48 | R3 | 7,9 km | 2 | 930 m | 71 mil. € | 12 145 - 15 746 | 5 441 - 8 427 | 4 | 3 | 1/2025 | |||||
49 | R4 | 8,0 km | 2 | 2 993 m | 133 mil. € | 8 195 | 5 814 - 7 518 | 4 | 3 | 7/2024 | |||||
50 | R4 | 7,5 km | 2 | 1 963 m | 124 mil. € | 7 637 | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 7/2024 | |||||
51 | R4 | 6,0 km | 2 | 1 216 m | 101 mil. € | 8 391 | 3 782 - 6 302 | 4 | 3 | 7/2024 | |||||
52 | R7 | 29,2 km | 2 | 3 494 m | 230 mil. € | 2 317 v priemere za dlhý úsek NZ - LC | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | Štúdia realizovateľnosti odporučila realizovať modrý variant v 1/2 profile po roku 2040 | |||||
53 | R3 | 10,3 km | 2 | 395 m | 92 mil. € | 13 009 | 5 098 - 5 557 | 4 | 2 | V zmysle záverov Štúdie realizovateľnosti sa uvažuje s výstavbou úseku po roku 2040, existujúca - nedávno zmodernizovaná - cesta I/65 by dovtedy mala kapacitne vyhovovať | |||||
54 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 9 865 | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | 11/2009 | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | |||||
533,1 km |
2 - 8 |
99 665 m |
10 055 mil. € |
2 156 - 93 344 | 2,9 |
3,0 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku