✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
jednostranné / obojstranné
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
254,2 km |
2 - 8 |
4 528 mil. € |
4 001 - 93 344 | 2,3 |
2,8 |
|||||||||||
1 | 12/2013 | 14,9 km | 4 | Ivachnová | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | ||||||||
2 | 6/2014 | 13,5 km | 4 | Turie | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||||
3 | 7/2016 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||||
4 | 7/2016 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | |||||||||
5 | 7/2019 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 100 % | ||||||||
6 | 8/2019 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 100 % | ||||||||
7 | 3/2020 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 100 % | ||||||||
8 | 3/2021 | 4,4 km | 2 | Tvrdošín | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 100 % | |||||||
9 | 1. | 10/2021 | 14,3 km | 4 | Valaliky | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 100 % | ||||||
10 | 3. | 3/2022 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 99 % | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | |||||
11 | 4. | 9/2022 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 98 % | |||||||
12 | 5. | 4/2023 | 8,1 km | 4 | Slovenská Ľupča | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 7 % | ||||||
13 | 6. | 7/2023 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 99 % | |||||||
14 | 8. - 9. | 3/2024 | 6,2 km | 2 | Bátka | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | 73 % | ||||||
15 | 8. - 9. | 3/2024 | 9,4 km | 4 | 191 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 0 % | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||||
16 | 10. | 4/2024 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | 30 %, pozastavené | |||||||
17 | 13. | 8/2024 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 70 % | |||||||
18 | 14. - 15. | 10/2024 | 14,3 km | 2 | Zemné | 172 mil. € | 4 | 4 | 0 % | NDS predpokladá obstaranie metódou naprojektuj a postav (tzv. žltý FIDIC), kde vyššie stupne projektovej dokumentácie i stavebné povolenie zabezpečí zhotoviteľ | ||||||
19 | 16. - 17. | 12/2024 | 14,1 km | 2 | Jovice | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 63 % | ||||||
20 | 18. | 4/2025 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | 0 % | ||||||||
21 | 19. | 6/2025 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | 0 % | |||||||
22 | 20. - 23. | 10/2025 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | 0 % | ||||||||
23 | 20. - 23. | 10/2025 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 0 % | |||||||
24 | 26. | 4/2026 | 20,7 km | 2 | 211 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 0 % | |||||||
25 | 28. - 29. | 8/2026 | 10,6 km | 2 | 125 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 0 % | |||||||
26 | 41. | 9/2028 | 11,5 km | 2 | Jerichov | 235 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | 0 % | ||||||
27 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | 0 % | Štúdia uskutočniteľnosti nepreukázala potrebu dostavby na plný profil | ||||||
254,2 km |
2 - 8 |
4 528 mil. € |
4 001 - 93 344 | 2,3 |
2,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku