✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
pozemky
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
254,2 km |
2 - 8 |
526,8 mil. € |
4 001 - 93 344 | 2,3 |
2,8 |
|||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | D 26,5/100 | Hubová, Likavka, Ivachnová | 22,9 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | ||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | D 26,5/100 | Lietavská Lúčka | 2,4 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||
3 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | D 33,5/120, D 26,5/120 | Čierna voda, Rača | 50,2 mil. € | 1 | 2 | |||||||
4 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | D 33,5/120, D 26,5/120 | Jarovce, Rusovce, Ketelec, Rovinka, Ivanka západ, Ivanka sever | 179,5 mil. € | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | |||||
5 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | R 24,5/100 | Prešov - sever | 17,1 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | ||||||
6 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | R 24,5/100 | Mýtna | 4,3 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | ||||||
7 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | DSP spracovaná na R 17,5/100, vyhlásená súťaž na zhotoviteľa stavby na R 24,5/100 | Kriváň | 2,5 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | ||||||
8 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | R 24,5/100 v polovičnom profile | Nižná,
Nižná - sever | 5,7 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | ||||||
9 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | R 24,5/100 | Košice-juh, Krásna, Hrašovík | 52,0 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | |||||
10 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | D 41/120 | Ivanka sever | 11,1 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | ||||
11 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | R 24,5/100 | Kapušany | 22,4 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | |||||
12 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | R 22,5/100 | Šalková | 16,6 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | |||||
13 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | R 24,5/100 | Ludvíkov Dvor, Haniska | 35,4 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | |||||
14 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | R 22,5/100, plánované v 1/2-profile | 2,3 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | ||||||
15 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | R 24,5/120 | Holice s I/63, D. Streda s III/06325 | 31,9 mil. € | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
16 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | R 11,5/80 | 2,5 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | ||||||
17 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | R 22,5/100, plánované v 1/2-profile | Zacharovce, Bátka | 5,8 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||
18 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | R 11,5/120 | Nové Zámky | 2,8 mil. € | 4 | 4 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
19 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | Rožňava, Jablonov nad Turňou | 10,4 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | |||||
20 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | D 11,5/80 | 0,8 mil. € | 2 | 1 | |||||||
21 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | R 24,5/100, plánované v 1/2-profile | Svidník sever | 2,1 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | |||||
22 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | R 24,5/80, plánované v 1/2-profile | Dlhá nad Oravou | 5,1 mil. € | 2 | 2 | ||||||
23 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | R 24,5/80, plánované v 1/2-profile | Podbiel | 7,1 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | |||||
24 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 9,3 mil. € | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | ||||||
25 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | R 22,5/100, plánované v 1/2-profile | Rimavská Sobota | 5,5 mil. € | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | |||||
26 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | R 24,5/120, plánované v 1/2-profile | 19,0 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | ||||||
27 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | D 26,5/100 | 0,1 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | ||||||
254,2 km |
2 - 8 |
526,8 mil. € |
4 001 - 93 344 | 2,3 |
2,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku