✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
27 úsekov |
254,2 km |
2 - 8 |
4 001 - 93 344 | 2,3 |
2,8 |
||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | ||||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||||
3 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||
4 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | |||||||
5 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 10,0 | |||||||
6 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 9,0 | |||||||
7 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 7,0 | |||||||
8 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 11,0 | |||||||
9 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 10,0 | ||||||
10 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 8,0 | |||||
11 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 10,0 | ||||||
12 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 9,0 | ||||||
13 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 9,0 | ||||||
14 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 5 304 | 2 | 2 | 8,0 | ||||||
15 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 4 | 6 428 - 9 084 | 4 | 5 | 6,0 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
16 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 10 312 | 3 | 5 | 8,0 | ||||||
17 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 8,0 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
18 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 2 | 4 | 4 | 6,0 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Hodnotenie nezohľadňuje prevedenie dopravy z iných cestných ťahov či dopravných módov (...) Dobudovanie rýchlostnej cesty R7 z Nových Zámkov do Bratislavy môže odviesť cestujúcich z prímestských vlakov. Takýto presun, resp. indukciu dopravy nie je možné bez kvalitného dopravného modelu odhadnúť, v hodnotení preto nefiguruje. Ich zahrnutie by však nutne neznamenalo vyššie prínosy, v prípade prevedenia dopravy z ekologickejších módov či pomalších a kratších ciest môže znamenať záporné prínosy v oblasti emisií, spotreby PHM či hluku." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 38, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
19 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 8,0 | ||||||
20 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 2 | 1 | 7,0 | |||||||
21 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 4 001 | 3 | 3 | 7,0 | ||||||
22 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 2 | 2 | 6,0 | |||||||
23 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 6,0 | ||||||
24 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 2 | 6 969 - 10 726 | 4 | 4 | 5,0 | ||||||
25 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 2 | 6 412 - 8 112 | 4 | 4 | 5,0 | ||||||
26 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 7 793 | 2 | 4 | 5,0 | ||||||
27 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | 5,0 | ||||||
27 úsekov |
254,2 km |
2 - 8 |
4 001 - 93 344 | 2,3 |
2,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku