✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
167,9 km |
3 110 mil. € |
4 001 - 93 344 | 1,9 |
2,4 |
7/2021 - 12/2029 |
|||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 4/2002 | 7/2008 | 2023 (+1,0) | ||||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 7/2005 | 9/2008 | 2024 (+4,0) | ||||||
3 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 1 | 2 | 6/2014 | 2/2017 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||
4 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 6/2014 | 8/2017 | 11/2021 (+0,4) | ||||||
5 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 179 mil. € | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 2/2015 | 8/2016 | 2023 (+2,0) | |||||
6 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 142 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 7/2010 | 6/2018 | 2021 (+1,1) | |||||
7 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 267 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 7/2010 | 2024 (+2,8) | ||||||
8 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 5/2009 | 2/2012 | 8/2022 (+2,2) | ||||||
9 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 202 mil. € | 591 mil. € spolu s už už otvoreným úsekom D1 Budimír - Bidovce, s ktorým dokopy tvorí východný obchvat Košíc | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 11/2013 | 7/2019 | 10/2024 (+2,6) | ||||
10 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 299 mil. € | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 2/2015 | 5/2021 | 1/2027 (+4,8) | ||||
11 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 173 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 11/2010 | 8/2022 | 4/2026 (+3,7) | ||||
12 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 171 mil. € | 449 mil. € spolu za obe etapy - 32 km R2 Šaca - Košické Olšany s investičnými nákladmi 372 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 11/2013 | 3/2022 | 7/2026 (+4,3) | ||||
13 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 105 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | 6/2008 | 4/2022 | 3/2026 (+4,7) | ||||
14 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | 2/2009 | 2/2023 | 4/2027 (+4,1) | |||||
15 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 169 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 10/2008 | 8/2022 | 8/2026 (+5,1) | ||||
16 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 272 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 6/2013 | 7/2023 | 12/2029 (+5,4) | ||||
17 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 12 mil. € | 2 | 1 | 6/2013 | 7/2023 | 1/2027 (+5,0) | ||||||
18 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 94 mil. € | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | 9/2006 | 6/2023 | 6/2027 (+4,7) | ||||
167,9 km |
3 110 mil. € |
4 001 - 93 344 | 1,9 |
2,4 |
7/2021 - 12/2029 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku