✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
167,9 km |
2 - 6 |
57,9 mil. € |
1,9 |
2,4 |
||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 20,7 mil. € | 1 | 1 | |||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 37,3 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 1 | 2 | ||||
3 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||
4 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||
5 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 0,0 mil. € | 1 | 3 | |||||
6 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 0,0 mil. € | 2 | 2 | |||||
7 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 0,0 mil. € | 3 | 4 | |||||
8 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 2 | 2 | ||||||
9 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 2 | 1 | |||||
10 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 1 | 3 | |||||
11 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 2 | 3 | |||||
12 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 3 | 3 | |||||
13 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 2 | 2 | |||||
14 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 3 | 5 | |||||
15 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 2 | 2 | |||||
16 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 3 | 2 | |||||
17 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 2 | 1 | |||||
18 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 3 | 3 | |||||
167,9 km |
2 - 6 |
57,9 mil. € |
1,9 |
2,4 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku