✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
pôvodný zmluvný termín
| ||||||||
167,9 km |
2 - 6 |
4 427 m |
3 110 mil. € |
1,9 |
2,4 |
6/2017 - 3/2024 |
||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 400 m | 341 mil. € | 1 | 1 | 6/2017 | |||||
2 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 240 m | 555 mil. € | 1 | 2 | 12/2019 | |||||
3 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 3/2020 | |||||||
4 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 9/2020 | |||||||
5 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 337 m | 179 mil. € | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 1 | 3 | 3/2023 | ||||
6 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 2 | 2 | 8/2021 | |||||
7 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 212 m | 267 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 3 | 4 | 3/2024 | ||||
8 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 135 m | 70 mil. € | 2 | 2 | 6/2023 | |||||
9 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 365 m | 202 mil. € | 591 mil. € spolu s už už otvoreným úsekom D1 Budimír - Bidovce, s ktorým dokopy tvorí východný obchvat Košíc | 2 | 1 | ||||
10 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 206 m | 299 mil. € | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 1 | 3 | ||||
11 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 1 018 m | 173 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 2 | 3 | ||||
12 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 1 169 m | 171 mil. € | 449 mil. € spolu za obe etapy - 32 km R2 Šaca - Košické Olšany s investičnými nákladmi 372 mil. € | 3 | 3 | ||||
13 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 68 m | 105 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 2 | 2 | ||||
14 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 3 | 5 | ||||||
15 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 57 m | 169 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 2 | 2 | ||||
16 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 60 m | 272 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 3 | 2 | ||||
17 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 126 m | 12 mil. € | 2 | 1 | |||||
18 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 34 m | 94 mil. € | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 3 | 3 | ||||
167,9 km |
2 - 6 |
4 427 m |
3 110 mil. € |
1,9 |
2,4 |
6/2017 - 3/2024 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku