✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
18 úsekov |
167,9 km |
2 - 6 |
3 110 mil. € |
1,9 |
2,4 |
10/2011 - 7/2018 | |||||||
1 | 12/2013 | ![]() | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 1 | 1 | 10/2011 | ||||
2 | 6/2014 | ![]() | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 1 | 2 | 12/2011 | ||||
3 | 7/2016 | ![]() | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 1/2015 | |||||
4 | 7/2016 | ![]() | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 1/2015 | |||||
5 | 7/2019 | ![]() | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 1 | 3 | 12/2017 | |||
6 | 8/2019 | ![]() | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 2 | 2 | 2/2018 | |||
7 | 3/2020 | ![]() | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 3 | 4 | 7/2018 | |||
8 | 3/2021 | ![]() | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 2 | 2 | 8/2017 | ||||
9 | 1. | 10/2021 | ![]() | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 591 mil. € spolu s už už otvoreným úsekom D1 Budimír - Bidovce, s ktorým dokopy tvorí východný obchvat Košíc | 2 | 1 | |||
10 | 4. | 9/2022 | ![]() | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 1 | 3 | |||
11 | 5. | 4/2023 | ![]() | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 2 | 3 | |||
12 | 6. | 7/2023 | ![]() | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 449 mil. € spolu za obe etapy - 32 km R2 Šaca - Košické Olšany s investičnými nákladmi 372 mil. € | 3 | 3 | |||
13 | 8. - 9. | 3/2024 | ![]() | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 2 | 2 | |||
14 | 10. | 4/2024 | ![]() | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 3 | 5 | ||||
15 | 13. | 8/2024 | ![]() | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 2 | 2 | |||
16 | 16. - 17. | 12/2024 | ![]() | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 3 | 2 | |||
17 | 18. | 4/2025 | ![]() | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | ||||
18 | 19. | 6/2025 | ![]() | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 3 | 3 | |||
18 úsekov |
167,9 km |
2 - 6 |
3 110 mil. € |
1,9 |
2,4 |
10/2011 - 7/2018 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku