✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 7/2016 | 4 - 6 | 1 | 2 | 2/2017 | |||||||||
2 | 7/2016 | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 8/2017 | |||||||
3 | 1. | 10/2021 | 4 | 202 mil. € | 591 mil. € spolu s už už otvoreným úsekom D1 Budimír - Bidovce, s ktorým dokopy tvorí východný obchvat Košíc | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 7/2019 | |||||
4 | 6. | 7/2023 | 4 | 171 mil. € | 449 mil. € spolu za obe etapy - 32 km R2 Šaca - Košické Olšany s investičnými nákladmi 372 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 3/2022 | |||||
5 | 3/2020 | 4 | 267 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | |||||||
6 | 6/2014 | 4 | Višňové 7445 m | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 9/2008 | ||||||
7 | 8/2019 | 4 | 142 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 6/2018 | ||||||
8 | 7/2019 | 4 | Bikoš 1153 m | 179 mil. € | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 8/2016 | |||||
9 | 3/2021 | 2 | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 2/2012 | |||||||
2 - 6 |
1 587 mil. € |
8 780 - 93 344 | 1,8 |
2,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku