✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
1 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | D 33,5/120, D 26,5/120 | Čierna voda, Rača | 1 | 2 | ||||||
2 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | D 33,5/120, D 26,5/120 | Jarovce, Rusovce, Ketelec, Rovinka, Ivanka západ, Ivanka sever | 1 | 2 | ||||||
3 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | R 24,5/100 | Košice-juh, Krásna, Hrašovík | 202 mil. € | 2 | 1 | ||||
4 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | R 24,5/100 | Ludvíkov Dvor, Haniska | 171 mil. € | 3 | 3 | ||||
5 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | DSP spracovaná na R 17,5/100, vyhlásená súťaž na zhotoviteľa stavby na R 24,5/100 | Kriváň | 267 mil. € | 3 | 4 | |||||
6 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | D 26,5/100 | Lietavská Lúčka | 555 mil. € | Trasu od Martina po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 s tunelom Višňové skráti o 2,5 km a zrýchli v priemere o cca 11 minút pre osobné a 9 minút pre nákladné vozidlá. Pre tranzit medzi Martinom a Kysucami bude skrátenie 1 km a časová úspora cca 8 minút. | 1 | 2 | ||||
7 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | R 24,5/100 | Mýtna | 142 mil. € | 2 | 2 | |||||
8 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | R 24,5/100 | Prešov - sever | 179 mil. € | 1 | 3 | |||||
9 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | R 24,5/100 v polovičnom profile | Nižná,
Nižná - sever | 70 mil. € | 2 | 2 | |||||
92,9 km |
1 587 mil. € |
1,8 |
2,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku