✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
pozemky
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
1 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 17,1 mil. € | 370 mil. € spolu za I. aj II. etapu s celkovými investičnými nákladmi 470 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 100 % | |||||
2 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 4,3 mil. € | 11,5 min. | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 100 % | ||||
3 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 5,7 mil. € | 7,0 min. | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 100 % | |||||
4 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 52,0 mil. € | 591 mil. € spolu s už už otvoreným úsekom D1 Budimír - Bidovce, s ktorým dokopy tvorí východný obchvat Košíc | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 100 % | |||||
5 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 35,4 mil. € | 449 mil. € spolu za obe etapy - 32 km R2 Šaca - Košické Olšany s investičnými nákladmi 372 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 99 % | |||||
43,3 km |
2 - 4 |
764 mil. € |
114,5 mil. € |
18,5 min. |
9 007 - 50 895 | 2,0 |
2,2 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku