✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||
17 úsekov |
4 - 8 |
4 178 mil. € |
11 465 - 93 344 | 1,0 |
1,6 |
11/2015 - 10/2021 | ||||||
1 | D1 | 8 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | |||||
2 | D4 | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||
3 | D4 | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | ||||||
4 | R7 | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 | |||||
5 | D1 | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | ||||||
6 | R7 | 4 | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||
7 | D1 | 4 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | ||||||
8 | D3 | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | |||||
9 | R4 | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | ||||||
10 | R4 | 4 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | ||||||
11 | D1 | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 10/2021 | |||||
12 | D1 | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||
13 | R2 | 4 | 11 493 - 12 436 | 1 | 1 | 11/2015 | ||||||
14 | D1 | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | ||||||
15 | R2 | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | |||||
16 | D3 | 4 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | |||||
17 | D3 | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | |||||
17 úsekov |
4 - 8 |
4 178 mil. € |
11 465 - 93 344 | 1,0 |
1,6 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku