✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
po ocenení sociálno-ekonomických prínosov za 30 rokov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||
151,4 km |
4 - 8 |
4 178 mil. € |
1,0 |
1,6 |
11/2015 - 10/2021 |
|||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 22,9 % | 1 | 1 | 4/2002 | |||||
2 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 4 | 1 | 1 | 11/2015 | |||||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 13,8 % | 1 | 2 | 7/2005 | |||||
4 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 1 | 1 | 5/2017 | ||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 6/2014 | |||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 6/2014 | |||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 1 | 1 | 12/2012 | 7/2020 (0,0) | ||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 1 | 1 | 5/2017 | 10/2021 | ||||||
9 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 9,3 % | 1 | 2 | 9/2006 | 12/2020 (0,0) | ||||
10 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 13,4 % | 1 | 2 | 3/2009 | 10/2021 | ||||
11 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | NDS údaj neposkytla | 1 | 1 | 2/2006 | 1/2021 (0,0) | ||||
12 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | NDS údaj neposkytla | 1 | 3 | 2/2015 | |||||
13 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 13,7 % | 1 | 1 | 11/2011 | ||||
14 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 5,9 % | 1 | 3 | 2/2015 | ||||
15 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 6,8 % | 1 | 1 | 9/2007 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||
16 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 5,8 % | 1 | 1 | 2007 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||
17 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 11,7 % | 1 | 2 | 7/2011 | ||||
151,4 km |
4 - 8 |
4 178 mil. € |
1,0 |
1,6 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku