✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
rok
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| ||||||||||
17 úsekov |
151,4 km |
4 - 8 |
4 178 mil. € |
11 465 - 93 344 | 1,0 |
1,6 |
11/2015 - 10/2021 | |||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 2030 | 12 491 - 24 900 | 926 - 1 852 | 1 | 1 | ||||||||
2 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 4 | 11 493 - 12 436 | 733 - 804 | 1 | 1 | 11/2015 | |||||||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | Žilina | 555 mil. € | 2030 | 22 691 - 32 334 | 1 254 - 2 069 | 1 | 2 | |||||||
4 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 818 - 1 092 | 1 | 1 | 5/2017 | ||||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | ||||||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 679 - 8 658 | 1 | 2 | |||||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 676 - 881 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | |||||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 073 - 2 257 | 1 | 1 | 10/2021 | ||||||||
9 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 741 - 995 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | ||||||||
10 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | Prešov | 434 mil. € | 2030 | 19 072 - 21 988 | 1 228 - 1 350 | 1 | 2 | 10/2021 | ||||||
11 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 800 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | ||||||||
12 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | Veľký Šariš | 179 mil. € | 2030 | 15 837 - 18 098 | 917 - 967 | 1 | 3 | |||||||
13 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 2030 | 62 652 | . . . | 4 281 | 1 | 1 | ||||||
14 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 2030 | 22 341 - 30 731 | 1 496 - 1 758 | 1 | 3 | |||||||
15 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | Švošov | 1 235 mil. € | 2030 | 13 676 - 21 949 | 869 - 1 422 | 1 | 1 | ||||||
16 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 2030 | 13 886 - 21 743 | 738 - 1 705 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | ||||||
17 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 2030 | 15 053 | 1 018 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | ||||||
17 úsekov |
151,4 km |
4 - 8 |
4 178 mil. € |
11 465 - 93 344 | 1,0 |
1,6 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku