✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
3,5 - 12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
|||||||||
17 úsekov |
151,4 km |
4 - 8 |
4 178 mil. € |
11 465 - 93 344 | 1,0 |
1,6 |
11/2015 - 12/2030 | ||||||||||
1 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 837 | 1 | 1 | 9/2025 (+4,6) | |||||
2 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | Čerbrať - z pôv. 2026 m sa predĺži na cca 3600 m | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 449 - 869 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | ||||||
3 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||||
4 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 437 - 2 455 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||
5 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 13 102 - 19 993 | 180 - 274 | 1 | 1 | 7/2020 (–1,0) | ||||||||
6 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | Višňové 7445 m | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 598 - 1 181 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | ||||||
7 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | Horelica 590 m | 179 mil. € | 15 053 | 588 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | 11/2030 (+6,4) | ||||
8 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | Bikoš 1153 m | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 348 - 424 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | ||||||
9 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | Okruhliak 1917 m | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 554 - 748 | 1 | 3 | 1/2027 (+4,8) | |||||
10 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | Prešov 2244 m | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 456 - 660 | 1 | 2 | 7/2021 (0,0) | ||||||
11 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 537 - 1 008 | 1 | 1 | 10/2021 (+0,3) | |||||||
12 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 343 | 1 | 1 | 2021 (+2,2) | |||||||
13 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 4 | 11 493 - 12 436 | 327 - 357 | 1 | 1 | 11/2015 | ||||||||
14 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | Korbeľka 5868 m | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 422 - 799 | 1 | 1 | 12/2030 (+4,5) | |||||
15 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 296 - 469 | 1 | 1 | 5/2017 | |||||||
16 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 373 - 471 | 1 | 2 | 2021 (+0,5) | |||||||
17 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 426 - 554 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | 5/2029 (+5,1) | |||||
17 úsekov |
151,4 km |
4 - 8 |
4 178 mil. € |
11 465 - 93 344 | 1,0 |
1,6 |
11/2015 - 12/2030 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku