✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
17 úsekov |
151,4 km |
14,4 % |
4 - 8 |
4 178 mil. € |
11 465 - 93 344 | 1,0 |
1,6 |
||||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 13,3 % | 4 | D 26,5/100 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | |||||||
2 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 0,0 % | 4 | 11 493 - 12 436 | 1 | 1 | |||||||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 55,1 % | 4 | D 26,5/100 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | |||||||
4 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 0,0 % | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | ||||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 0,0 % | 4 - 6 | D 33,5/120, D 26,5/120 | 1 | 2 | |||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 0,0 % | 4 - 6 | D 33,5/120, D 26,5/120 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | |||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 0,0 % | 4 | R 31,5/120 | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | ||||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 0,0 % | 4 - 6 | R 31,5/120 | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | |||||||
9 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 0,0 % | 4 | D 24,5/80 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | |||||||
10 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 0,0 % | 4 | D 26,5/100 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | |||||||
11 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 0,0 % | 4 | R 22,5/80 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | |||||||
12 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 26,8 % | 4 | R 24,5/100 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | |||||||
13 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 0,0 % | 8 | D 41/120 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
14 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 18,8 % | 4 | R 24,5/100 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
15 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 64,2 % | 4 | D 26,5/100 | Havran 2820 m | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | |||||
16 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 0,0 % | 4 | D 24,5/80 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | ||||||
17 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 14,8 % | 4 | D 24,5/80 | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | ||||||
17 úsekov |
151,4 km |
14,4 % |
4 - 8 |
4 178 mil. € |
11 465 - 93 344 | 1,0 |
1,6 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku