Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)38 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)17 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 1 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 3 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 0 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 2 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 1 / 6
+
 
#
dátum
 
 
 
 
plánovaný
odhad NDS
 
 
 
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky
 
 
 
 
 
 
 
38 úsekov
407,3 km
2 - 8
10 132 mil. €
194,2 km
3 769 - 93 344
2,1
2,6
11/2015 - 8/2037
11/2015 - 10/2021
1
12/2013
D1
14,9 km
4
341 mil. €
14,9 km
12 491 - 24 900
9 606 - 20 276
1 959 - 3 852
1
1
2023
(+1,0)
2
12/2013
R2
10,4 km
4
11 493 - 12 436
9 189 - 10 206
1 497 - 1 500
1
1
11/2015
11/2015
3
6/2014
D1
13,5 km
4
555 mil. €
13,5 km
22 691 - 32 334
17 773 - 28 598
1 602 - 4 842
1
2
2024
(+4,0)
4
8/2014
R2
7,9 km
4
88 mil. €
14 357 - 15 923
11 245 - 13 115
1 860 - 2 355
1
1
5/2017
5/2017
5
7/2016
D4
4,4 km
4 - 6
1
2
11/2021
(+0,4)
6
7/2016
D4
22,6 km
4 - 6
32 336 - 93 344
.
.
.
17 299 - 80 582
3 640 - 7 825
1
2
11/2021
(+0,4)
7
7/2016
R7
8,4 km
4
12,0 km
13 102 - 19 993
11 619 - 17 973
807 - 1 139
1
1
7/2020
(–1,0)
7/2020
(0,0)
8
7/2016
R7
6,4 km
4 - 6
3,4 km
27 633 - 44 493
.
.
.
25 057 - 39 053
1 503 - 3 183
1
1
10/2021
(+0,3)
10/2021
9
12/2016
D3
5,7 km
4
269 mil. €
5,7 km
11 465 - 18 743
7 272 - 14 189
3 351 - 3 914
1
2
2021
(+0,5)
12/2020
(0,0)
10
6/2017
D1
7,9 km
4
434 mil. €
7,9 km
19 072 - 21 988
15 504 - 18 825
1 935 - 2 218
1
2
7/2021
(0,0)
10/2021
11
12/2017
D1
2,6 km
4
39 mil. €
14 624
12 446
1 378
1
1
2021
(+2,2)
1/2021
(0,0)
12
7/2019
R4
4,3 km
4
179 mil. €
15 837 - 18 098
13 956 - 15 885
964 - 1 246
1
3
2023
(+2,0)
13
3/2020
R2
9,1 km
4
267 mil. €
9,2 km
8 780 - 11 203
6 367 - 8 795
1 657 - 1 567
3
4
2024
(+2,8)
14
3.
3/2022
D1
3,5 km
8
149 mil. €
62 652
.
.
.
52 267
6 104
1
1
9/2025
(+4,6)
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie.
15
4.
9/2022
R4
10,2 km
4
299 mil. €
22 341 - 30 731
18 441 - 26 706
2 404 - 2 267
1
3
1/2027
(+4,8)
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie.
16
6.
7/2023
R2
6,8 km
4
171 mil. €
11 764 - 50 895
10 257 - 43 990
770 - 3 909
3
3
7/2026
(+4,3)
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie.
17
7.
2/2024
D1
13,5 km
4
1 235 mil. €
13,5 km
13 676 - 21 949
10 919 - 17 082
1 888 - 3 445
1
1
12/2030
(+4,5)
18
10.
4/2024
D1
3,8 km
2
57 mil. €
10 312
9 024
757
3
5
4/2027
(+4,1)
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie
19
16. - 17.
12/2024
R2
14,1 km
2
272 mil. €
14,1 km
5 792 - 7 064
4 549 - 5 778
714 - 765
3
2
12/2029
(+5,4)
20
19.
6/2025
R4
8,2 km
2
94 mil. €
8,2 km
4 001
2 304
1 490
3
3
6/2027
(+4,7)
21
20. - 23.
10/2025
R2
2,7 km
4
59 mil. €
2,5 km
12 862
10 033
1 935
3
4
10/2028
(+4,2)
22
24.
12/2025
R2
6,1 km
4
143 mil. €
6,5 km
12 157
9 342
1 811
3
4
12/2028
(+4,3)
23
27.
5/2026
D3
11,2 km
4
410 mil. €
11,2 km
13 886 - 21 743
9 492 - 16 617
3 433 - 3 421
1
1
5/2029
(+5,1)
24
31.
11/2026
D3
4,0 km
4
179 mil. €
4,0 km
15 053
10 223
3 812
1
2
11/2030
(+6,4)
25
32. - 33.
12/2026
D4
12,4 km
4
772 mil. €
3
4
6/2033
(+3,3)
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie.
26
32. - 33.
12/2026
R2
18,0 km
2
224 mil. €
18,0 km
10 140 - 11 010
8 325 - 9 049
1 245 - 1 287
3
5
12/2029
(+2,8)
27
37. - 38.
2/2028
R1
14,9 km
4
785 mil. €
8 140 - 13 204
6 735 - 10 692
830 - 1 460
3
3
2/2031
(+6,9)
Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené.
28
39. - 40.
3/2028
D1
19,9 km
6
321 mil. €
42 774 - 54 519
.
.
.
36 147 - 46 904
3 862 - 4 344
3
2
9/2032
(+5,6)
29
42. - 43.
11/2028
R3
5,0 km
2
63 mil. €
9 492 - 10 279
8 049 - 8 636
1 111 - 1 112
3
2
11/2030
(+5,2)
30
46.
3/2029
D1
7,3 km
4
321 mil. €
7,3 km
10 359
7 618
1 767
3
3
9/2033
(+5,8)
Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie.
31
50. - 52.
5/2030
R4
7,5 km
2
124 mil. €
7,0 km
3 769 - 3 897
2 053 - 2 240
1 289 - 1 580
3
3
5/2033
(+6,1)
32
57. - 58.
6/2031
R8
54,9 km
4
1 020 mil. €
4 151 - 11 477
3 190 - 9 726
573 - 1 333
3
5
6/2036
(+2,3)
33
57. - 58.
6/2031
R3
14,0 km
4
191 mil. €
14 233 - 18 874
11 208 - 15 489
2 114 - 2 070
3
3
6/2034
(+7,0)
Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené.
34
60. - 61.
8/2031
R3
10,9 km
2
129 mil. €
10,9 km
5 586 - 10 745
4 234 - 8 517
791 - 1 514
3
2
8/2034
(+2,1)
Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu.
35
64. - 68.
8/2033
D1
12,6 km
4
418 mil. €
12,6 km
9 503 - 9 802
7 955 - 8 161
870 - 911
3
3
8/2036
(+7,9)
36
64. - 68.
8/2033
D1
12,1 km
4
162 mil. €
11,8 km
10 444 - 14 783
8 909 - 13 062
876 - 901
3
3
8/2036
(+7,7)
37
69. - 70.
8/2034
R3
14,0 km
2
305 mil. €
3
3
8/2037
(+5,9)
Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené.
38
71. - 78.
po 2040
R5
1,7 km
2
54 mil. €
7 972
4 717
2 756
3
4
3/2025
(0,0)
 
 
 
 
 
38 úsekov
407,3 km
2 - 8
10 132 mil. €
194,2 km
3 769 - 93 344
2,1
2,6
11/2015 - 8/2037
11/2015 - 10/2021
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

 Po prechode myšou sa zobrazia podrobnejšie informácie o úseku alebo hodnote, ku ktorým patria
Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku