✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
- predĺženie
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
38 úsekov |
407,3 km |
2 - 8 |
10 132 mil. € |
16,5 km |
109,2 min. |
109,1 min. |
3 769 - 93 344 | 2,1 |
2,6 |
11/2015 - 8/2037 |
||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 341 mil. € | 2,1 km | 7,6 min. | 12,4 min. | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | ||||||
2 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 4 | 11 493 - 12 436 | 1 | 1 | 11/2015 | ||||||||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 555 mil. € | 5,0 km | 7,6 min. | 9,9 min. | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | ||||||
4 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | |||||||||
5 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||||||
6 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||||
7 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | -5,0 km | 5,8 min. | 4,2 min. | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (–1,0) | |||||||
8 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 4,6 km | 2,3 min. | 13,7 min. | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 (+0,3) | ||||||
9 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 269 mil. € | 1,8 km | 2,7 min. | 13,3 min. | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 2021 (+0,5) | ||||||
10 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 434 mil. € | 1,9 km | 4,3 min. | 6,7 min. | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 7/2021 (0,0) | ||||||
11 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 2021 (+2,2) | |||||||||
12 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | |||||||||
13 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 0,2 km | 4,4 min. | 2,6 min. | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | ||||||
14 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 9/2025 (+4,6) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
15 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 1/2027 (+4,8) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||
16 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 7/2026 (+4,3) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||
17 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 1 235 mil. € | 5,5 km | 7,6 min. | 9,4 min. | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 12/2030 (+4,5) | |||||
18 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | 4/2027 (+4,1) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | |||||||
19 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 3,4 km | 9,4 min. | 5,1 min. | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 12/2029 (+5,4) | |||||
20 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | -0,3 km | 5,2 min. | 1,8 min. | 4 001 | 3 | 3 | 6/2027 (+4,7) | |||||
21 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 0,7 km | 1,2 min. | 1,1 min. | 12 862 | 3 | 4 | 10/2028 (+4,2) | |||||
22 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | -0,8 km | 3,1 min. | 1,4 min. | 12 157 | 3 | 4 | 12/2028 (+4,3) | |||||
23 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 410 mil. € | 0,1 km | 5,4 min. | 7,6 min. | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 5/2029 (+5,1) | |||||
24 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 179 mil. € | 0,0 km | 2,1 min. | 1,9 min. | 15 053 | 1 | 2 | 11/2030 (+6,4) | |||||
25 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 6/2033 (+3,3) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||||
26 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | -1,6 km | 11,3 min. | 1,7 min. | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | 12/2029 (+2,8) | |||||
27 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 2/2031 (+6,9) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||||
28 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 9/2032 (+5,6) | |||||||
29 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 11/2030 (+5,2) | ||||||||
30 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 0,0 km | 4,6 min. | 1,4 min. | 10 359 | 3 | 3 | 9/2033 (+5,8) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | ||||
31 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 1,3 km | 4,4 min. | 3,6 min. | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 5/2033 (+6,1) | |||||
32 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | 6/2036 (+2,3) | ||||||||
33 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | 6/2034 (+7,0) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||||
34 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 0,2 km | 7,7 min. | 3,8 min. | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 8/2034 (+2,1) | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||
35 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 1,7 km | 6,5 min. | 5,5 min. | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | 8/2036 (+7,9) | |||||
36 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | -4,3 km | 6,1 min. | 1,9 min. | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | 8/2036 (+7,7) | |||||
37 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | 8/2037 (+5,9) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||||
38 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | 3/2025 (0,0) | ||||||||
38 úsekov |
407,3 km |
2 - 8 |
10 132 mil. € |
16,5 km |
109,2 min. |
109,1 min. |
3 769 - 93 344 | 2,1 |
2,6 |
11/2015 - 8/2037 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku