✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
>12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
25 úsekov |
252,2 km |
2 - 8 |
4 343 mil. € |
2,0 |
2,3 |
10/2016 - 1/2021 | |||||||
1 | ![]() | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 85 - 257 | 2 | 2 | 6/2017 | ||||
2 | ![]() | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 3 167 - 3 233 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||||
3 | ![]() | R2 | 9,6 km | 2 | 715 - 1 450 | 2 | 1 | 10/2016 | |||||
4 | ![]() | R7 | 17,4 km | 4 | 632 - 727 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||
5 | ![]() | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 43 - 486 | 2 | 2 | 4/2018 | 12/2019 (0,0) | |||
6 | ![]() | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 1 039 - 1 131 | 2 | 2 | ||||
7 | ![]() | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 577 - 783 | 2 | 2 | |||||
8 | ![]() | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 591 mil. € spolu s už už otvoreným úsekom D1 Budimír - Bidovce, s ktorým dokopy tvorí východný obchvat Košíc | 477 - 2 380 | 2 | 1 | ||||
9 | ![]() | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 298 mil. €
spolu za 53 km predĺženia R1 B. Bystrica - Ružomberok s investičnými nákladmi až 1857 mil. € | 434 - 541 | 2 | 3 | ||||
10 | ![]() | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 704 | 2 | 2 | ||||
11 | ![]() | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 271 mil. € spolu za 64 km R3 Zvolen - Šahy s odhadovanými investičnými nákladmi 770 mil. € | 742 - 818 | 2 | 2 | ||||
12 | ![]() | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 415 mil. € spolu za 68 km R2 Kriváň - Tornaľa s odhadovanými investičnými nákladmi cca 900 mil. € | 692 - 710 | 2 | 2 | ||||
13 | ![]() | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | ||||||
14 | ![]() | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 2 | 2 | ||||||
15 | ![]() | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 526 - 829 | 2 | 3 | |||||
16 | ![]() | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 1 040 - 1 450 | 2 | 2 | 4/2022 | ||||
17 | ![]() | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 2 105 - 2 649 | 2 | 4 | 11/2023 | ||||
18 | ![]() | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 1 056 | 2 | 2 | 12/2017 | |||
19 | ![]() | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 183 mil. eur | 4 737 | 2 | 1 | ||||
20 | ![]() | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 414 - 522 | 2 | 3 | 12/2017 | |||
21 | ![]() | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 514 mil. €
spolu za 55 km R4 V. Komárnik - Kapušany s investičnými nákladmi 881 mil. € | 1 103 - 1 149 | 2 | 2 | 12/2017 | |||
22 | ![]() | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 769 - 937 | 2 | 4 | 11/2022 | ||||
23 | ![]() | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 772 | 2 | 4 | |||||
24 | ![]() | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 69 mil. eur | 1 311 - 1 980 | 2 | 2 | 9/2024 | |||
25 | ![]() | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 717 mil. €
spolu za 74 km D1 Bidovce - št. hr. SR/Ukr. s investičnými nákladmi 1 044 mil. € | 441 - 647 | 2 | 2 | 7/2026 | |||
25 úsekov |
252,2 km |
2 - 8 |
4 343 mil. € |
2,0 |
2,3 |
10/2016 - 1/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku