✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
25 úsekov |
252,2 km |
2 - 8 |
4 343 mil. € |
175,2 km |
2 541 - 62 652 | 2,0 |
2,3 |
10/2016 - 1/2021 | |||||||
1 | 10/2013 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 2 | 6/2017 | |||||||
2 | 1/2014 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 15,5 km | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | |||||
3 | 1/2014 | 9,6 km | 2 | 8 248 - 13 434 | 2 | 1 | 10/2016 | ||||||||
4 | 7/2016 | 17,4 km | 4 | 18,4 km | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||||
5 | 11/2016 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | |||||||
6 | 8/2019 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 13,6 km | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | |||||||
7 | 3/2021 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 5,5 km | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | |||||||
8 | 1. | 10/2021 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | |||||||
9 | 5. | 4/2023 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | |||||||
10 | 8. - 9. | 3/2024 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 6,2 km | 5 304 | 2 | 2 | ||||||
11 | 12. | 7/2024 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | |||||||
12 | 13. | 8/2024 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 8,3 km | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | ||||||
13 | 18. | 4/2025 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | ||||||||
14 | 20. - 23. | 10/2025 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 5,1 km | 2 | 2 | |||||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 10,0 km | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | ||||||
16 | 20. - 23. | 10/2025 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 15,4 km | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | ||||||
17 | 25. | 1/2026 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 10,8 km | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | ||||||
18 | 28. - 29. | 8/2026 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 3,8 km | 14 625 | 2 | 2 | ||||||
19 | 34. - 36. | 6/2027 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | ||||||
20 | 34. - 36. | 6/2027 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 7,9 km | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | ||||||
21 | 34. - 36. | 6/2027 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 8,0 km | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | ||||||
22 | 39. - 40. | 3/2028 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | |||||||
23 | 41. | 9/2028 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 12,1 km | 7 793 | 2 | 4 | ||||||
24 | 59. | 7/2031 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 15,0 km | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | |||||
25 | 64. - 68. | 8/2033 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 19,6 km | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | ||||||
25 úsekov |
252,2 km |
2 - 8 |
4 343 mil. € |
175,2 km |
2 541 - 62 652 | 2,0 |
2,3 |
10/2016 - 1/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku