✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
252,2 km |
2 - 8 |
7 885 m |
4 343 mil. € |
2,0 |
2,3 |
10/2016 - 1/2021 | ||||||||
1 | 5. | 4/2023 | ![]() | R1 | 8,1 km | 4 | R1 BB - RK | 1 018 m | 173 mil. € | 2 | 3 | |||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | ![]() | D1 | 10,6 km | 8 | D1 západ | 331 m | 234 mil. € | 2 | 1 | |||
3 | 11/2016 | ![]() | D1 | 14,4 km | 4 | D1 východ | 1 660 m | 241 mil. € | 2 | 2 | 12/2019 (0,0) | |||
4 | 8. - 9. | 3/2024 | ![]() | R2 | 6,2 km | 2 | R2 stred | 68 m | 105 mil. € | 2 | 2 | |||
5 | 64. - 68. | 8/2033 | ![]() | D1 | 18,2 km | 4 | D1 východ | 408 m | 192 mil. € | 2 | 2 | |||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R3 | 4,9 km | 2 | R3 sever (Orava) | 0 m | 77 mil. € | 2 | 2 | |||
7 | 39. - 40. | 3/2028 | ![]() | R2 | 9,6 km | 2 | R2 západ | 449 m | 112 mil. € | 2 | 4 | |||
8 | 7/2016 | ![]() | R7 | 17,4 km | 4 | R7 západ | 2 | 3 | 7/2020 (0,0) | |||||
9 | 34. - 36. | 6/2027 | ![]() | R4 | 6,5 km | 2 | R4 sever | 101 m | 116 mil. € | 2 | 3 | |||
10 | 1/2014 | ![]() | D1 | 11,3 km | 4 | D1 sever | 0 m | 517 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 2 | 3 | 1/2021 (0,0) | ||
11 | 1. | 10/2021 | ![]() | R4 | 14,3 km | 4 | R2 východ, R4 juh | 365 m | 202 mil. € | 2 | 1 | |||
12 | 12. | 7/2024 | ![]() | R3 | 6,5 km | 2 | R3 juh | 428 m | 70 mil. € | 2 | 2 | |||
13 | 25. | 1/2026 | ![]() | D3 | 10,8 km | 4 | D3 Kysuce | 804 m | 309 mil. € | 2 | 4 | |||
14 | 28. - 29. | 8/2026 | ![]() | R4 | 4,0 km | 4 | R4 stred | 578 m | 105 mil. € | 2 | 2 | |||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R2 | 16,0 km | 4 | R2 západ | 496 m | 277 mil. € | 2 | 2 | |||
16 | 8/2019 | ![]() | R2 | 13,5 km | 4 | R2 stred | 142 mil. € | 2 | 2 | |||||
17 | 20. - 23. | 10/2025 | ![]() | R3 | 8,3 km | 2 | R3 sever (Orava) | 192 m | 199 mil. € | 2 | 3 | |||
18 | 41. | 9/2028 | ![]() | R2 | 11,5 km | 2 | R2 západ | 214 m | 235 mil. € | 2 | 4 | |||
19 | 18. | 4/2025 | ![]() | D1 | 1,1 km | 2 | D1 sever | 126 m | 12 mil. € | 2 | 1 | |||
20 | 34. - 36. | 6/2027 | ![]() | R4 | 7,0 km | 2 | R4 sever | 227 m | 122 mil. € | 2 | 2 | |||
21 | 1/2014 | ![]() | R2 | 9,6 km | 2 | R2 západ | 2 | 1 | 10/2016 | |||||
22 | 10/2013 | ![]() | D3 | 12,3 km | 2 | D3 Kysuce | 377 mil. € | 2 | 2 | 6/2017 | ||||
23 | 3/2021 | ![]() | R3 | 4,4 km | 2 | R3 sever (Orava) | 135 m | 70 mil. € | 2 | 2 | ||||
24 | 13. | 8/2024 | ![]() | R2 | 8,3 km | 2 | R2 stred | 57 m | 169 mil. € | 2 | 2 | |||
25 | 59. | 7/2031 | ![]() | R2 | 17,5 km | 4 | R2 stred | 228 m | 287 mil. € | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 2 | 2 | ||
252,2 km |
2 - 8 |
7 885 m |
4 343 mil. € |
2,0 |
2,3 |
10/2016 - 1/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku