✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||||
2 - 8 |
4 343 mil. € |
2 541 - 62 652 | 2,0 |
2,3 |
10/2016 - 8/2036 |
10/2016 - 1/2021 |
|||||||||||
1 | 10/2013 | D3 | 2 | Svrčinovec 420 m | 377 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 2 | 6/2017 | 6/2017 | |||||||
2 | 1/2014 | D1 | 4 | Ovčiarsko 2360 m | 517 mil. € | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2021 | 1/2021 (0,0) | |||||||
3 | 1/2014 | R2 | 2 | 8 248 - 13 434 | 2 | 1 | 10/2016 | 10/2016 | |||||||||
4 | 7/2016 | R7 | 4 | Šamorín, Holice | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 7/2020 | 7/2020 (0,0) | ||||||||
5 | 11/2016 | D1 | 4 | Budimír (Košice-Sever), Košické Olšany, Bidovce | 241 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 1/1997 | 12/2019 | 12/2019 (0,0) | ||||||
6 | 8/2019 | R2 | 4 | Mýtna | 142 mil. € | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 11/2003 | 11/2022 | |||||||
7 | 3/2021 | R3 | 2 | Nižná,
Nižná - sever | 70 mil. € | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 7/1993 | 6/2023 | |||||||
8 | 1. | 10/2021 | R4 | 4 | Košice-juh, Krásna, Hrašovík | 202 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | 4/2008 | 10/2024 | ||||||
9 | 5. | 4/2023 | R1 | 4 | Šalková | 173 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | 10/2009 | 4/2026 | ||||||
10 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 2 | 105 mil. € | 5 304 | 2 | 2 | 10/2000 | 3/2026 | |||||||
11 | 12. | 7/2024 | R3 | 2 | privádzač Krupina | 70 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | 6/2008 | 7/2026 | ||||||
12 | 13. | 8/2024 | R2 | 2 | Zacharovce, Bátka | 169 mil. € | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | 10/2000 | 8/2026 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
13 | 18. | 4/2025 | D1 | 2 | 12 mil. € | 2 | 1 | 7/2002 | 1/2027 | ||||||||
14 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 2 | Dlhá nad Oravou | 77 mil. € | 2 | 2 | 7/1993 | 10/2028 | |||||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 2 | Biela Skala 630 m | Podbiel | 199 mil. € | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | 7/1993 | 10/2028 | |||||
16 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 4 | Mníchova Lehota 180 m | Trenčianske Mitice | 277 mil. € | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | 12/1998 | 10/2028 | |||||
17 | 25. | 1/2026 | D3 | 4 | Krásno nad Kysucou | 309 mil. € | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | 7/1996 | 1/2029 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
18 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4 | Lipníky | 105 mil. € | 14 625 | 2 | 2 | 7/2004 | 8/2029 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
19 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 8 | Senec | 234 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | 11/2008 | 6/2030 | |||||
20 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 2 | Kuková | 116 mil. € | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | 7/2004 | 6/2030 | ||||||
21 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 2 | Okrúhle | 122 mil. € | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | 7/2004 | 6/2030 | ||||||
22 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 2 | Nováky - západ | 112 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | 12/1998 | 3/2031 | ||||||
23 | 41. | 9/2028 | R2 | 2 | Chotômka 593 m | 235 mil. € | 7 793 | 2 | 4 | 12/1998 | 9/2031 | ||||||
24 | 59. | 7/2031 | R2 | 4 | Rákoš, Zvolenská Slatina | 287 mil. € | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | 5/2006 | 7/2034 | ||||||
25 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 4 | Hriadky, Pozdišovce | 192 mil. € | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | 7/1997 | 8/2036 | ||||||
2 - 8 |
4 343 mil. € |
2 541 - 62 652 | 2,0 |
2,3 |
10/2016 - 8/2036 |
10/2016 - 1/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku