✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
podľa údajov NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
|||||||
25 úsekov |
252,2 km |
4 343 mil. € |
2,0 |
2,3 |
10/2016 - 8/2036 | ||||||||
1 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 173 mil. € | 2 | 3 | 4/2026 (+3,7) | |||||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 234 mil. € | 2 | 1 | 6/2030 (+6,9) | |||||
3 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 241 mil. € | 2 | 2 | 12/2019 | ||||||
4 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 105 mil. € | 2 | 2 | 3/2026 (+4,7) | |||||
5 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 192 mil. € | 2 | 2 | 8/2036 (+7,9) | |||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 77 mil. € | 2 | 2 | 10/2028 (+4,1) | |||||
7 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 112 mil. € | 2 | 4 | 3/2031 (+5,9) | |||||
8 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 2 | 3 | 7/2020 (+0,0) | |||||||
9 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 116 mil. € | 2 | 3 | 6/2030 (+3,7) | |||||
10 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 517 mil. € | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 2 | 3 | 2021 (+2,1) | |||||
11 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 202 mil. € | 2 | 1 | 10/2024 (+2,6) | |||||
12 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 70 mil. € | 2 | 2 | 7/2026 (+2,7) | |||||
13 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 309 mil. € | 2 | 4 | 1/2029 (+3,0) | |||||
14 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 105 mil. € | 2 | 2 | 8/2029 (+3,8) | |||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 277 mil. € | 2 | 2 | 10/2028 (+3,2) | |||||
16 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 142 mil. € | 2 | 2 | 2021 (+1,1) | ||||||
17 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 199 mil. € | 2 | 3 | 10/2028 (+4,1) | |||||
18 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 235 mil. € | 2 | 4 | 9/2031 (+5,4) | |||||
19 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 12 mil. € | 2 | 1 | 1/2027 (+5,0) | |||||
20 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 122 mil. € | 2 | 2 | 6/2030 (+3,7) | |||||
21 | 1/2014 | R2 | 9,6 km | 2 | 1 | 10/2016 | |||||||
22 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 377 mil. € | 2 | 2 | 6/2017 | ||||||
23 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 70 mil. € | 2 | 2 | 8/2022 (+2,2) | ||||||
24 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 169 mil. € | 2 | 2 | 8/2026 (+5,1) | |||||
25 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 287 mil. € | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 2 | 2 | 7/2034 (+10,0) | ||||
25 úsekov |
252,2 km |
4 343 mil. € |
2,0 |
2,3 |
10/2016 - 8/2036 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku