✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
na aktuálne plánovaný počet jazdných pruhov
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
skutočnosť podľa zmluvy
| |||||||||||
25 úsekov |
252,2 km |
2 - 8 |
4 343 mil. € |
3 905 mil. € |
48,2 min. |
2 541 - 62 652 | 2,0 |
2,3 |
10/2013 - 3/2021 |
10/2016 - 1/2021 | ||||||||
1 | 5. | 4/2023 | R1 | 8,1 km | 4 | 173 mil. € | 146 mil. € | 12 387 - 17 316 | 2 | 3 | ||||||||
2 | 34. - 36. | 6/2027 | D1 | 10,6 km | 8 | 234 mil. € | 192 mil. € | 62 652 | . . . | 2 | 1 | |||||||
3 | 11/2016 | D1 | 14,4 km | 4 | 241 mil. € | 198 mil. € | 3 166 - 11 562 | 2 | 2 | 11/2016 | 12/2019 (0,0) | |||||||
4 | 8. - 9. | 3/2024 | R2 | 6,2 km | 2 | 105 mil. € | 97 mil. € | 1,1 min. | 5 304 | 2 | 2 | |||||||
5 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 18,2 km | 4 | 192 mil. € | 174 mil. € | 4,2 min. | 6 207 - 8 525 | 2 | 2 | |||||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 4,9 km | 2 | 77 mil. € | 67 mil. € | 2,5 min. | 2 | 2 | ||||||||
7 | 39. - 40. | 3/2028 | R2 | 9,6 km | 2 | 112 mil. € | 86 mil. € | 8 634 - 11 116 | 2 | 4 | ||||||||
8 | 7/2016 | R7 | 17,4 km | 4 | 120 mil. € | 4,7 min. | 8 544 - 13 236 | 2 | 3 | 6/2016 | 7/2020 (0,0) | |||||||
9 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 6,5 km | 2 | 116 mil. € | 94 mil. € | 4,2 min. | 6 651 - 9 113 | 2 | 3 | |||||||
10 | 1/2014 | D1 | 11,3 km | 4 | 517 mil. € | 481 mil. € | 5,0 min. | Trasu od Bratislavy po križovatku Rondel v centre Žiliny tento úsek D1 predĺži o vyše 3 km a zrýchli sotva o 1 minútu. Zo zdrojovej a cieľovej dopravy Žiliny zrýchli citeľne iba cesty začínajúce alebo končiace na juhu Žiliny. | 23 579 - 28 413 | 2 | 3 | 1/2014 | 1/2021 (0,0) | |||||
11 | 1. | 10/2021 | R4 | 14,3 km | 4 | 202 mil. € | 138 mil. € | 10 088 - 50 895 | 2 | 1 | ||||||||
12 | 12. | 7/2024 | R3 | 6,5 km | 2 | 70 mil. € | 58 mil. € | 6 706 - 9 733 | 2 | 2 | ||||||||
13 | 25. | 1/2026 | D3 | 10,8 km | 4 | 309 mil. € | 278 mil. € | 0,9 min. | 14 176 - 14 186 | 2 | 4 | |||||||
14 | 28. - 29. | 8/2026 | R4 | 4,0 km | 4 | 105 mil. € | 87 mil. € | 1,5 min. | 14 625 | 2 | 2 | |||||||
15 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 16,0 km | 4 | 277 mil. € | 234 mil. € | 1,7 min. | 9 654 - 12 079 | 2 | 2 | |||||||
16 | 8/2019 | R2 | 13,5 km | 4 | 142 mil. € | 133 mil. € | 2,0 min. | 9 007 - 9 998 | 2 | 2 | 8/2019 | |||||||
17 | 20. - 23. | 10/2025 | R3 | 8,3 km | 2 | 199 mil. € | 183 mil. € | 5,2 min. | 5 550 - 9 787 | 2 | 3 | |||||||
18 | 41. | 9/2028 | R2 | 11,5 km | 2 | 235 mil. € | 204 mil. € | 2,9 min. | 7 793 | 2 | 4 | |||||||
19 | 18. | 4/2025 | D1 | 1,1 km | 2 | 12 mil. € | 10 mil. € | 2 | 1 | |||||||||
20 | 34. - 36. | 6/2027 | R4 | 7,0 km | 2 | 122 mil. € | 103 mil. € | 4,8 min. | 3 407 - 3 769 | 2 | 2 | |||||||
21 | 1/2014 | R2 | 9,6 km | 2 | 8 248 - 13 434 | 2 | 1 | 1/2014 | 10/2016 | |||||||||
22 | 10/2013 | D3 | 12,3 km | 2 | 377 mil. € | 348 mil. € | 2 541 - 3 501 | 2 | 2 | 10/2013 | 6/2017 | |||||||
23 | 3/2021 | R3 | 4,4 km | 2 | 70 mil. € | 62 mil. € | 3,2 min. | 10 334 - 11 542 | 2 | 2 | 3/2021 | |||||||
24 | 13. | 8/2024 | R2 | 8,3 km | 2 | 169 mil. € | 156 mil. € | 1,6 min. | 5 277 - 6 250 | 2 | 2 | |||||||
25 | 59. | 7/2031 | R2 | 17,5 km | 4 | 287 mil. € | 256 mil. € | 2,7 min. | Tranzit medzi B. Bystricou a Lučencom skráti severný obchvat Zvolena o 3 km, ušetrí 11 min. osobným a 8 min. nákladným vozidlám | 12 819 - 29 988 | 2 | 2 | ||||||
25 úsekov |
252,2 km |
2 - 8 |
4 343 mil. € |
3 905 mil. € |
48,2 min. |
2 541 - 62 652 | 2,0 |
2,3 |
10/2013 - 3/2021 |
10/2016 - 1/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku