✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
>12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
pôvodný zmluvný termín
|
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||
21 úsekov |
256,0 km |
2 - 6 |
5 955 mil. € |
3 769 - 54 519 | 3,0 |
3,3 |
7/2024 - 8/2037 |
6. - 48. | ||||||||
1 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 10 359 | 1 175 | 3 | 3 | 9/2033 (+5,8) | |||||||
2 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 9 503 - 9 802 | 478 - 541 | 3 | 3 | 8/2036 (+7,9) | 11. | ||||||
3 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 137 - 3 460 | 3 | 2 | 9/2032 (+5,6) | 6. | |||||
4 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 6/2033 (+3,3) | |||||||||
5 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | 8/2037 (+5,9) | 7. | ||||||||
6 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 264 - 2 380 | 3 | 3 | 7/2026 (+4,3) | |||||||
7 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 8 780 - 11 203 | 1 143 - 1 188 | 3 | 4 | 3/2024 | 2024 (+2,8) | ||||||
8 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 12 157 | 1 263 | 3 | 4 | 12/2028 (+4,3) | 48. | ||||||
9 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 4 001 | 1 361 | 3 | 3 | 6/2027 (+4,7) | 36. | ||||||
10 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 1 297 - 1 405 | 3 | 3 | 6/2034 (+7,0) | 7. | ||||||
11 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 10 140 - 11 010 | 792 - 846 | 3 | 5 | 12/2029 (+2,8) | 41. | ||||||
12 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 150 - 839 | 3 | 5 | 6/2036 (+2,3) | 26. | ||||||
13 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 5 586 - 10 745 | 410 - 1 220 | 3 | 2 | 8/2034 (+2,1) | 28. | ||||||
14 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 10 444 - 14 783 | 441 - 571 | 3 | 3 | 8/2036 (+7,7) | 9. | ||||||
15 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 351 | 3 | 5 | 4/2027 (+4,1) | |||||||
16 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 3 769 - 3 897 | 1 149 - 1 405 | 3 | 3 | 5/2033 (+6,1) | 21. | ||||||
17 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 5 792 - 7 064 | 456 - 489 | 3 | 2 | 12/2029 (+5,4) | 25. | ||||||
18 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 544 - 944 | 3 | 3 | 2/2031 (+6,9) | 7. | ||||||
19 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 7 972 | 2 435 | 3 | 4 | 3/2025 (0,0) | 19. | ||||||
20 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 12 862 | 1 313 | 3 | 4 | 10/2028 (+4,2) | 23. | ||||||
21 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 711 - 822 | 3 | 2 | 11/2030 (+5,2) | 12. | ||||||
21 úsekov |
256,0 km |
2 - 6 |
5 955 mil. € |
3 769 - 54 519 | 3,0 |
3,3 |
7/2024 - 8/2037 |
6. - 48. |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku