✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||||
21 úsekov |
256,0 km |
2 - 6 |
5 955 mil. € |
108,1 km |
3 769 - 54 519 | 3,0 |
3,3 |
7/2024 - 8/2037 |
||||||||||
1 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 9,2 km | 8 780 - 11 203 | 6 367 - 8 795 | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | |||||||
2 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 10 257 - 43 990 | 3 | 3 | 7/2026 (+4,3) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
3 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 9 024 | 3 | 5 | 4/2027 (+4,1) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||||
4 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 14,1 km | 5 792 - 7 064 | 4 549 - 5 778 | 3 | 2 | 12/2029 (+5,4) | ||||||
5 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 8,2 km | 4 001 | 2 304 | 3 | 3 | 6/2027 (+4,7) | ||||||
6 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 2,5 km | 12 862 | 10 033 | 3 | 4 | 10/2028 (+4,2) | ||||||
7 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 6,5 km | 12 157 | 9 342 | 3 | 4 | 12/2028 (+4,3) | ||||||
8 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 6/2033 (+3,3) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||||
9 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 18,0 km | 10 140 - 11 010 | 8 325 - 9 049 | 3 | 5 | 12/2029 (+2,8) | ||||||
10 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 6 735 - 10 692 | 3 | 3 | 2/2031 (+6,9) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
11 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 36 147 - 46 904 | 3 | 2 | 9/2032 (+5,6) | ||||||
12 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 8 049 - 8 636 | 3 | 2 | 11/2030 (+5,2) | |||||||
13 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 7,3 km | 10 359 | 7 618 | 3 | 3 | 9/2033 (+5,8) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | |||||
14 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 7,0 km | 3 769 - 3 897 | 2 053 - 2 240 | 3 | 3 | 5/2033 (+6,1) | ||||||
15 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 190 - 9 726 | 3 | 5 | 6/2036 (+2,3) | |||||||
16 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 11 208 - 15 489 | 3 | 3 | 6/2034 (+7,0) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
17 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 10,9 km | 5 586 - 10 745 | 4 234 - 8 517 | 3 | 2 | 8/2034 (+2,1) | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | |||||
18 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 12,6 km | 9 503 - 9 802 | 7 955 - 8 161 | 3 | 3 | 8/2036 (+7,9) | ||||||
19 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 11,8 km | 10 444 - 14 783 | 8 909 - 13 062 | 3 | 3 | 8/2036 (+7,7) | ||||||
20 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | 8/2037 (+5,9) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||||
21 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 7 972 | 4 717 | 3 | 4 | 3/2025 (0,0) | |||||||
21 úsekov |
256,0 km |
2 - 6 |
5 955 mil. € |
108,1 km |
3 769 - 54 519 | 3,0 |
3,3 |
7/2024 - 8/2037 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku