✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
>12 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
21 úsekov |
256,0 km |
2 - 6 |
5 955 mil. € |
3,0 |
3,3 |
6/2018 - 12/2033 |
|||||||||
1 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 3 137 - 3 460 | 3 | 2 | 7/2027 | |||||
2 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 4 | 321 mil. € | 1 175 | 3 | 3 | 7/2028 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky. Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov bude projekt po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradený do realizácie. | ||||
3 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 4 | 418 mil. € | 478 - 541 | 3 | 3 | 8/2032 | |||||
4 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | 5/2026 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
5 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 4 | 171 mil. € | 264 - 2 380 | 3 | 3 | 7/2022 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
6 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 4 | 267 mil. € | 1 143 - 1 188 | 3 | 4 | 6/2018 | ||||||
7 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 4 | 143 mil. € | 1 263 | 3 | 4 | 4/2025 | |||||
8 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 4 | 191 mil. € | 1 297 - 1 405 | 3 | 3 | 10/2030 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
9 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 150 - 839 | 3 | 5 | 10/2030 | |||||
10 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 4 | 162 mil. € | 441 - 571 | 3 | 3 | 8/2032 | |||||
11 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 4 | 785 mil. € | 544 - 944 | 3 | 3 | 6/2027 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||
12 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 4 | 59 mil. € | 1 313 | 3 | 4 | 2/2025 | |||||
13 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | 12/2033 | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | |||||
14 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 2 | 94 mil. € | 1 361 | 3 | 3 | 6/2024 | |||||
15 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2 | 224 mil. € | 792 - 846 | 3 | 5 | 12/2025 | |||||
16 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 2 | 129 mil. € | 410 - 1 220 | 3 | 2 | 12/2030 | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | ||||
17 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 2 | 57 mil. € | 351 | 3 | 5 | 8/2023 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | ||||
18 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 2 | 124 mil. € | 1 149 - 1 405 | 3 | 3 | 5/2029 | |||||
19 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 2 | 272 mil. € | 456 - 489 | 3 | 2 | 12/2023 | |||||
20 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 2 | 54 mil. € | 2 435 | 3 | 4 | ||||||
21 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 2 | 63 mil. € | 711 - 822 | 3 | 2 | 3/2028 | |||||
21 úsekov |
256,0 km |
2 - 6 |
5 955 mil. € |
3,0 |
3,3 |
6/2018 - 12/2033 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku