✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||||
21 úsekov |
2 - 6 |
5 955 mil. € |
159,1 mil. € |
3 769 - 54 519 | 3,0 |
3,3 |
||||||||||
1 | 46. | 3/2029 | D1 | 4 | 321 mil. € | 9,0 mil. € | 10 359 | 3 | 3 | 7,0 | ||||||
2 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 4 | 418 mil. € | 11,8 mil. € | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | 9,0 | ||||||
3 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 6 | 321 mil. € | 8,4 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | 5,0 | |||||
4 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 4 | 772 mil. € | 22,2 mil. € | 3 | 4 | 8,0 | |||||||
5 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 2 | 305 mil. € | 8,3 mil. € | 3 | 3 | 10,0 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
6 | 6. | 7/2023 | R2 | 4 | 171 mil. € | 3,9 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | 1,0 | ||||||
7 | 3/2020 | R2 | 4 | 267 mil. € | 4,0 mil. € | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 3,0 | |||||||
8 | 24. | 12/2025 | R2 | 4 | 143 mil. € | 3,2 mil. € | 12 157 | 3 | 4 | 4,0 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020"> "Pri všetkých projektoch je pred ich realizáciou potrebné overiť spoločenskú návratnosť v súlade s platnými metodikami a optimalizovať ich náklady. Náklady sa javia vysoké najmä pri projektoch R2 - Križovatka D1 - Trenčianska Turná, R2 - Zacharovce - Figa a R7 - Dolný Bar - Nové Zámky." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 30, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
9 | 19. | 6/2025 | R4 | 2 | 94 mil. € | 2,6 mil. € | 4 001 | 3 | 3 | 4,0 | ||||||
10 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 4 | 191 mil. € | 4,8 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | 8,0 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
11 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 2 | 224 mil. € | 5,7 mil. € | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | 5,0 | ||||||
12 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 4 | 1 020 mil. € | 28,3 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | 8,0 | ||||||
13 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 2 | 129 mil. € | 3,4 mil. € | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | 9,0 | ||||||
14 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 4 | 162 mil. € | 4,4 mil. € | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | 9,0 | ||||||
15 | 10. | 4/2024 | D1 | 2 | 57 mil. € | 1,6 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | 3,0 | ||||||
16 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 2 | 124 mil. € | 3,3 mil. € | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | 6,0 | ||||||
17 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 2 | 272 mil. € | 7,3 mil. € | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | 3,0 | ||||||
18 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 4 | 785 mil. € | 22,4 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | 7,0 | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020"> "TEN-T Core koridor severo-južného prepojenia je zaradený do priorizácie (rovnako ako všetky TEN-T Core úseky), ale nie je hodnotený z pohľadu ekonomickej návratnosti a plnenia cieľov. Projekt je vzhľadom na svoj rozsah potrebné posúdiť samostatnou štúdiou uskutočniteľnosti podľa aktuálnej metodiky a dopravným modelom, ktorý zohľadní diaľkové tranzitné vzťahy a prevedenú dopravu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 43, schválené vládou SR v septembri 2020 "Je potrebné preveriť predovšetkým trasovanie severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1, rýchlostnou cestou R1/R2 a hranicou s Maďarskom. Sieť TEN-T CORE dnes počíta s vedením tohto koridoru cez Turiec, Krupinu a Šahy rýchlostnou cestou R3. Alternatívy vedenia tejto cesty rýchlostnou cestou R1 popod Nízke Tatry a variantami napojenia na Maďarsko prostredníctvom R3 z Hronského Beňadiku cez Levice alebo s využitím existujúcej a rozostavanej R2 medzi Zvolenom a Lučencom je potrebné samostatne preveriť a zamerať prípravu na jednu najefektívnejšiu alternatívu." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
19 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 2 | 54 mil. € | 1,5 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | 8,0 | ||||||
20 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 4 | 59 mil. € | 1,4 mil. € | 12 862 | 3 | 4 | 4,0 | ||||||
21 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 2 | 63 mil. € | 1,7 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | 8,0 | ||||||
21 úsekov |
2 - 6 |
5 955 mil. € |
159,1 mil. € |
3 769 - 54 519 | 3,0 |
3,3 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku