✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
- predĺženie
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky |
||||||||||
38 úsekov |
407,3 km |
15,3 % |
2 - 8 |
10 132 mil. € |
16,5 km |
3 769 - 93 344 | 2,1 |
2,6 |
11/2015 - 8/2037 | ||||||||
1 | 69. - 70. | 8/2034 | R3 | 14,0 km | 18,9 % | 2 | 305 mil. € | 3 | 3 | žiadna | 8/2037 (+5,9) | ||||||
2 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,6 km | 1,3 % | 4 | 418 mil. € | 1,7 km | 9 503 - 9 802 | 3 | 3 | žiadna | 8/2036 (+7,9) | ||||
3 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 12,1 km | 3,2 % | 4 | 162 mil. € | -4,3 km | 10 444 - 14 783 | 3 | 3 | žiadna | 8/2036 (+7,7) | ||||
4 | 57. - 58. | 6/2031 | R8 | 54,9 km | 4 | 1 020 mil. € | 4 151 - 11 477 | 3 | 5 | žiadna | 6/2036 (+2,3) | ||||||
5 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 10,9 km | 9,5 % | 2 | 129 mil. € | 0,2 km | 5 586 - 10 745 | 3 | 2 | žiadna | 8/2034 (+2,1) | ||||
6 | 57. - 58. | 6/2031 | R3 | 14,0 km | 7,3 % | 4 | 191 mil. € | 14 233 - 18 874 | 3 | 3 | žiadna | 6/2034 (+7,0) | |||||
7 | 46. | 3/2029 | D1 | 7,3 km | 9,0 % | 4 | 321 mil. € | 0,0 km | 10 359 | 3 | 3 | žiadna | 9/2033 (+5,8) | ||||
8 | 32. - 33. | 12/2026 | D4 | 12,4 km | 4 | 772 mil. € | 3 | 4 | Od roku 2017 prebieha proces posúdenia vplyvov na životné prostredie (EIA). | 6/2033 (+3,3) | |||||||
9 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 7,5 km | 24,3 % | 2 | 124 mil. € | 1,3 km | 3 769 - 3 897 | 3 | 3 | žiadna | 5/2033 (+6,1) | ||||
10 | 39. - 40. | 3/2028 | D1 | 19,9 km | 6 | 321 mil. € | 42 774 - 54 519 | . . . | 3 | 2 | žiadna | 9/2032 (+5,6) | |||||
11 | 37. - 38. | 2/2028 | R1 | 14,9 km | 27,4 % | 4 | 785 mil. € | 8 140 - 13 204 | 3 | 3 | žiadna | 2/2031 (+6,9) | |||||
12 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 9,9 % | 4 | 1 235 mil. € | 5,5 km | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | Aktuálne sa vypracováva Dokumentácia pre následné posúdenie vôd (termín dodania 1.Q 2022), ktorá posúdi riešenie v zmysle vodného zákona. Následne by malo pokračovať územné konanie. Odporcovia projektu z dotknutého regiónu napadli závery EIA na súde. | 12/2030 (+4,5) | ||||
13 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 15,6 % | 4 | 179 mil. € | 0,0 km | 15 053 | 1 | 2 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 začal nový proces EIA. Zároveň dobieha preberacie konanie už dodanej dokumentácie na stavebné povolenie. | 11/2030 (+6,4) | ||||
14 | 42. - 43. | 11/2028 | R3 | 5,0 km | 13,1 % | 2 | 63 mil. € | 9 492 - 10 279 | 3 | 2 | žiadna | 11/2030 (+5,2) | |||||
15 | 32. - 33. | 12/2026 | R2 | 18,0 km | 2,5 % | 2 | 224 mil. € | -1,6 km | 10 140 - 11 010 | 3 | 5 | žiadna | 12/2029 (+2,8) | ||||
16 | 16. - 17. | 12/2024 | R2 | 14,1 km | 7,3 % | 2 | 272 mil. € | 3,4 km | 5 792 - 7 064 | 3 | 2 | žiadna | 12/2029 (+5,4) | ||||
17 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 24,8 % | 4 | 410 mil. € | 0,1 km | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | Výrazne oneskorene sa až v roku 2021 obstaráva štúdia realizovateľnosti, a tiež sa začína nový proces EIA. Zároveň sa už spracúva dokumentácia na stavebné povolenie, ktorej projektovanie sa však zrejme výrazne predĺži pre čakanie na závery EIA. | 5/2029 (+5,1) | ||||
18 | 24. | 12/2025 | R2 | 6,1 km | 24,1 % | 4 | 143 mil. € | -0,8 km | 12 157 | 3 | 4 | Dobieha vypracovanie dokumentácií na zmenu územného rozhodnutia a na stavebné povolenie. Ide však o plytvanie kapacitami a zdrojmi, keďže realizácia nákladného riešenia s malými prínosmi je prakticky vylúčená - podľa priorít schválených vládou v septembri 2020 je projekt až na 97. mieste zo 100 hodnotených. | 12/2028 (+4,3) | ||||
19 | 20. - 23. | 10/2025 | R2 | 2,7 km | 5,4 % | 4 | 59 mil. € | 0,7 km | 12 862 | 3 | 4 | Vypracovanie dokumentácie na stavebné povolenie, jej pripomienkovanie a preberanie. | 10/2028 (+4,2) | ||||
20 | 19. | 6/2025 | R4 | 8,2 km | 5,5 % | 2 | 94 mil. € | -0,3 km | 4 001 | 3 | 3 | žiadna | 6/2027 (+4,7) | ||||
21 | 10. | 4/2024 | D1 | 3,8 km | 27,0 % | 2 | 57 mil. € | 10 312 | 3 | 5 | žiadna | 4/2027 (+4,1) | |||||
22 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 14,0 % | 4 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | Dobieha MPV, predpoklad podania žiadosti o stavebné povolenie v 3/2022. Zároveň sa pripravujú podklady pre súťaž na zhotoviteľa stavby. | 1/2027 (+4,8) | |||||
23 | 6. | 7/2023 | R2 | 6,8 km | 22,9 % | 4 | 171 mil. € | 11 764 - 50 895 | 3 | 3 | Preberacie konanie po kompletnom dodaní dokumentácie na ponuku v podrobnosti dokumentácie na realizáciu stavby. | 7/2026 (+4,3) | |||||
24 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 14,0 % | 8 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | Súťaž vyhlásená v 9/2021 na zhotoviteľa obchádzkových trás a prestavby D1 po Triblavinu, v režime naprojektuj a postav | 9/2025 (+4,6) | ||||
25 | 71. - 78. | po 2040 | R5 | 1,7 km | 55,2 % | 2 | 54 mil. € | 7 972 | 3 | 4 | žiadna | 3/2025 (0,0) | |||||
26 | 3/2020 | R2 | 9,1 km | 27,9 % | 4 | 267 mil. € | 0,2 km | 8 780 - 11 203 | 3 | 4 | 2024 (+2,8) | ||||||
27 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 17,2 % | 4 | 555 mil. € | 5,0 km | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | ||||||
28 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 29,1 % | 4 | 341 mil. € | 2,1 km | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | ||||||
29 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 20,6 % | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | |||||||
30 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||||
31 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||
32 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 4,6 km | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 (+0,3) | |||||||
33 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 23,7 % | 4 | 434 mil. € | 1,9 km | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 7/2021 (0,0) | ||||||
34 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 2,9 % | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 2021 (+2,2) | |||||||
35 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 42,1 % | 4 | 269 mil. € | 1,8 km | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 2021 (+0,5) | ||||||
36 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | -5,0 km | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (–1,0) | ||||||||
37 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 10,2 % | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | |||||||
38 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 10,4 % | 4 | 11 493 - 12 436 | 1 | 1 | 11/2015 | ||||||||
38 úsekov |
407,3 km |
15,3 % |
2 - 8 |
10 132 mil. € |
16,5 km |
3 769 - 93 344 | 2,1 |
2,6 |
11/2015 - 8/2037 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku