Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)44 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)13 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 1 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 2 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 2 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 0 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 0 / 6
+
 
#
dátum
 
 
 
plánovaný
odhad NDS
rok
 
 
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
 
 
 
 
 
 
 
585,4 km
2 - 6
10 879 mil. €
1 698 - 54 519
3,5
3,4
1
6/2014
D3
4,3 km
4
269 mil. €
28 413 - 37 927
.
.
.
6 242 - 6 867
4
2
12/2017
2
3/2020
R2
9,1 km
4
267 mil. €
2030
8 780 - 11 203
2 408 - 2 413
3
4
3
6.
7/2023
R2
6,8 km
4
171 mil. €
2035
11 764 - 50 895
1 373 - 6 905
3
3
4
8. - 9.
3/2024
R7
9,4 km
4
191 mil. €
2030
6 428 - 9 084
1 376 - 1 758
4
5
5
10.
4/2024
D1
3,8 km
2
57 mil. €
2022
10 312
1 288
3
5
6
11.
6/2024
R1
2,7 km
4
155 mil. €
2030
16 268
2 761
4
3
7
14. - 15.
10/2024
R7
23,5 km
2
227 mil. €
2030
4
4
8
14. - 15.
10/2024
R7
14,3 km
2
172 mil. €
2030
4
4
9
16. - 17.
12/2024
R7
8,4 km
4
161 mil. €
2030
6 403 - 9 478
1 614 - 1 671
4
5
10
16. - 17.
12/2024
R2
14,1 km
2
272 mil. €
2030
5 792 - 7 064
1 175 - 1 286
3
2
11
19.
6/2025
R4
8,2 km
2
94 mil. €
2030
4 001
1 697
3
3
12
20. - 23.
10/2025
R2
2,7 km
4
59 mil. €
2030
12 862
2 829
3
4
13
24.
12/2025
R2
6,1 km
4
143 mil. €
2030
12 157
2 815
3
4
14
26.
4/2026
R2
20,7 km
2
211 mil. €
2030
6 969 - 10 726
1 774 - 2 440
4
4
15
28. - 29.
8/2026
R2
10,6 km
2
125 mil. €
2030
6 412 - 8 112
1 482 - 1 790
4
4
16
30.
10/2026
R1
4,6 km
4
100 mil. €
2030
11 611
1 689
4
3
17
32. - 33.
12/2026
D4
12,4 km
4
772 mil. €
2035
3
4
18
32. - 33.
12/2026
R2
18,0 km
2
224 mil. €
2030
10 140 - 11 010
1 815 - 1 961
3
5
19
37. - 38.
2/2028
R1
14,9 km
4
785 mil. €
2030
8 140 - 13 204
1 405 - 2 512
3
3
20
39. - 40.
3/2028
D1
19,9 km
6
321 mil. €
42 774 - 54 519
.
.
.
6 627 - 7 615
3
2
21
42. - 43.
11/2028
R4
7,9 km
2
129 mil. €
2030
2 552 - 2 737
1 003 - 1 696
4
3
22
42. - 43.
11/2028
R3
5,0 km
2
63 mil. €
2030
9 492 - 10 279
1 443 - 1 643
3
2
23
46.
3/2029
D1
7,3 km
4
321 mil. €
2027
10 359
2 741
3
3
24
48. - 49.
9/2029
R3
7,9 km
2
71 mil. €
2030
5 441 - 8 427
1 447 - 1 991
4
3
25
50. - 52.
5/2030
R4
8,0 km
2
133 mil. €
2030
5 814 - 7 518
733 - 1 326
4
3
26
50. - 52.
5/2030
R4
7,5 km
2
124 mil. €
2030
3 769 - 3 897
1 529 - 1 844
3
3
27
50. - 52.
5/2030
R4
6,0 km
2
101 mil. €
2030
3 782 - 6 302
1 697 - 2 149
4
3
28
53. - 54.
7/2030
R6
11,2 km
2
182 mil. €
2030
7 234
1 058
4
3
29
53. - 54.
7/2030
R6
11,3 km
2
222 mil. €
2030
2 561 - 5 054
573 - 803
4
3
30
55. - 56.
5/2031
R1
11,5 km
4
406 mil. €
2030
7 784
1 477
4
4
31
55. - 56.
5/2031
R1
9,5 km
4
339 mil. €
2030
9 704 - 13 715
1 608 - 2 367
4
4
32
57. - 58.
6/2031
R8
54,9 km
4
1 020 mil. €
4 151 - 11 477
906 - 2 145
3
5
33
57. - 58.
6/2031
R3
14,0 km
4
191 mil. €
2030
14 233 - 18 874
3 025 - 3 385
3
3
34
60. - 61.
8/2031
R3
8,7 km
2
94 mil. €
2030
7 211
1 520
4
2
35
60. - 61.
8/2031
R3
10,9 km
2
129 mil. €
2030
5 586 - 10 745
1 352 - 2 228
3
2
36
64. - 68.
8/2033
D1
12,6 km
4
418 mil. €
2030
9 503 - 9 802
1 548 - 1 641
3
3
37
64. - 68.
8/2033
D1
15,8 km
4
139 mil. €
2030
4 033 - 8 369
678 - 970
4
3
38
64. - 68.
8/2033
D1
12,1 km
4
162 mil. €
2030
10 444 - 14 783
1 535 - 1 721
3
3
39
64. - 68.
8/2033
D1
15,5 km
4
136 mil. €
2030
1 698 - 6 812
312 - 880
4
3
40
69. - 70.
8/2034
R3
14,0 km
2
305 mil. €
2030
3
3
41
69. - 70.
8/2034
R2
49,0 km
2
662 mil. €
2030
5 762 - 14 648
1 268 - 2 000
4
4
42
71. - 78.
po 2040
R3
10,3 km
2
92 mil. €
2030
5 098 - 5 557
1 576 - 1 685
4
2
43
71. - 78.
po 2040
R5
1,7 km
2
54 mil. €
2030
7 972
3 255
3
4
44
71. - 78.
po 2040
R3
58,5 km
2
611 mil. €
2030
3 247 - 11 434
830 - 2 216
4
4
 
 
 
 
 
585,4 km
2 - 6
10 879 mil. €
1 698 - 54 519
3,5
3,4
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku