✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | ||||||||||||
40 úsekov |
480,8 km |
9 102 mil. € |
188,5 km |
1 698 - 93 344 | 2,7 |
2,6 |
11/2015 - po 2040 |
11/2015 - 10/2021 |
|||||||||
1 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 341 mil. € | 14,9 km | 12 491 - 24 900 | 9 606 - 20 276 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | |||||||
2 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 11 493 - 12 436 | 9 189 - 10 206 | 1 | 1 | 11/2015 | 11/2015 | ||||||||
3 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 555 mil. € | 13,5 km | 22 691 - 32 334 | 17 773 - 28 598 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | |||||||
4 | 6/2014 | D3 | 4,3 km | 269 mil. € | 28 413 - 37 927 | . . . | 21 964 - 31 060 | 4 | 2 | 12/2017 | 12/2017 | ||||||
5 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 11 245 - 13 115 | 1 | 1 | 5/2017 | 5/2017 | |||||||
6 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | |||||||||||
7 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 32 336 - 93 344 | . . . | 17 299 - 80 582 | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||
8 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 12,0 km | 13 102 - 19 993 | 11 619 - 17 973 | 1 | 1 | 7/2020 (–1,0) | 7/2020 (0,0) | |||||||
9 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 3,4 km | 27 633 - 44 493 | . . . | 25 057 - 39 053 | 1 | 1 | 10/2021 (+0,3) | 10/2021 | ||||||
10 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 269 mil. € | 5,7 km | 11 465 - 18 743 | 7 272 - 14 189 | 1 | 2 | 2021 (+0,5) | 12/2020 (0,0) | ||||||
11 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 434 mil. € | 7,9 km | 19 072 - 21 988 | 15 504 - 18 825 | 1 | 2 | 7/2021 (0,0) | 10/2021 | ||||||
12 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 39 mil. € | 14 624 | 12 446 | 1 | 1 | 2021 (+2,2) | 1/2021 (0,0) | |||||||
13 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 13 956 - 15 885 | 1 | 3 | 2023 (+2,0) | ||||||||
14 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 52 267 | 1 | 1 | 9/2025 (+4,6) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||
15 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 18 441 - 26 706 | 1 | 3 | 1/2027 (+4,8) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
16 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 1 235 mil. € | 13,5 km | 13 676 - 21 949 | 10 919 - 17 082 | 1 | 1 | 12/2030 (+4,5) | ||||||
17 | 8. - 9. | 3/2024 | R7 | 9,4 km | 191 mil. € | 9,4 km | 6 428 - 9 084 | 4 790 - 7 326 | 4 | 5 | 9/2028 (+3,5) | ||||||
18 | 11. | 6/2024 | R1 | 2,7 km | 155 mil. € | 16 268 | 13 507 | 4 | 3 | 6/2026 (+3,5) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
19 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 23,5 km | 227 mil. € | 4 | 4 | 4/2029 (+4,1) | |||||||||
20 | 14. - 15. | 10/2024 | R7 | 14,3 km | 172 mil. € | 4 | 4 | 4/2029 (+4,1) | |||||||||
21 | 16. - 17. | 12/2024 | R7 | 8,4 km | 161 mil. € | 6 403 - 9 478 | 4 789 - 7 807 | 4 | 5 | 5/2029 (+3,5) | |||||||
22 | 26. | 4/2026 | R2 | 20,7 km | 211 mil. € | 20,7 km | 6 969 - 10 726 | 5 149 - 8 286 | 4 | 4 | 4/2028 (+4,8) | ||||||
23 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 410 mil. € | 11,2 km | 13 886 - 21 743 | 9 492 - 16 617 | 1 | 1 | 5/2029 (+5,1) | ||||||
24 | 28. - 29. | 8/2026 | R2 | 10,6 km | 125 mil. € | 10,6 km | 6 412 - 8 112 | 4 898 - 6 394 | 4 | 4 | 8/2028 (+5,1) | ||||||
25 | 30. | 10/2026 | R1 | 4,6 km | 100 mil. € | 11 611 | 9 922 | 4 | 3 | 10/2028 (+3,5) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
26 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 179 mil. € | 4,0 km | 15 053 | 10 223 | 1 | 2 | 11/2030 (+6,4) | ||||||
27 | 42. - 43. | 11/2028 | R4 | 7,9 km | 129 mil. € | 8,3 km | 2 552 - 2 737 | 1 041 - 1 549 | 4 | 3 | 11/2031 (+4,8) | ||||||
28 | 48. - 49. | 9/2029 | R3 | 7,9 km | 71 mil. € | 5 441 - 8 427 | 3 831 - 6 436 | 4 | 3 | 9/2032 (+4,1) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
29 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 8,0 km | 133 mil. € | 8,5 km | 5 814 - 7 518 | 4 928 - 6 192 | 4 | 3 | 5/2033 (+6,1) | ||||||
30 | 50. - 52. | 5/2030 | R4 | 6,0 km | 101 mil. € | 6,0 km | 3 782 - 6 302 | 2 085 - 4 153 | 4 | 3 | 5/2033 (+6,1) | ||||||
31 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,2 km | 182 mil. € | 7 234 | 6 176 | 4 | 3 | 7/2033 (+4,3) | |||||||
32 | 53. - 54. | 7/2030 | R6 | 11,3 km | 222 mil. € | 2 561 - 5 054 | 1 988 - 4 251 | 4 | 3 | 7/2033 (+4,3) | |||||||
33 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 11,5 km | 406 mil. € | 7 784 | 6 307 | 4 | 4 | 5/2033 (+10,2) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
34 | 55. - 56. | 5/2031 | R1 | 9,5 km | 339 mil. € | 9 704 - 13 715 | 8 096 - 11 348 | 4 | 4 | 5/2033 (+10,2) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
35 | 60. - 61. | 8/2031 | R3 | 8,7 km | 94 mil. € | 8,7 km | 7 211 | 5 691 | 4 | 2 | 8/2034 (+2,1) | Poradie z priorít vlády vo výstavbe ciest i pomer prínosov k nákladom zodpovedajú nákladnejšiemu variantu R3 s kompletne novým obchvatom Dolného Kubína, vrátane tunelov. Na tejto interaktívnej mape sú uvedené dĺžky, náklady a ďalšie parametre úsekov od Oravského Podzámku po D1 za výrazne menej nákladný variant, ktorý uvažuje s čiastočným využitím jestvujúcej cesty I. triedy a preložkou nevyhovujúcich úsekov - iba takéto riešenie môže priniesť spoločenské prínosy aspoň na úrovni vynaložených nákladov alebo vyššie a mať šancu na realizáciu. | |||||
36 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,8 km | 139 mil. € | 14,7 km | 4 033 - 8 369 | 3 355 - 7 399 | 4 | 3 | 8/2036 (+7,7) | ||||||
37 | 64. - 68. | 8/2033 | D1 | 15,5 km | 136 mil. € | 15,5 km | 1 698 - 6 812 | 1 386 - 5 932 | 4 | 3 | 8/2036 (+7,7) | ||||||
38 | 69. - 70. | 8/2034 | R2 | 49,0 km | 662 mil. € | 5 762 - 14 648 | 4 494 - 12 657 | 4 | 4 | 8/2037 (+5,9) | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, severo-južná časť úseku (od Ráztočna po Žiar nad Hronom) však má byť súčasťou posúdenia variantov Severojužného prepojenia medzi diaľnicou D1 na severe Slovenska a hranicou s Maďarskom. | ||||||
39 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 10,3 km | 92 mil. € | 5 098 - 5 557 | 3 522 - 3 872 | 4 | 2 | po 2040 (0,0) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
40 | 71. - 78. | po 2040 | R3 | 58,5 km | 611 mil. € | 3 247 - 11 434 | 2 252 - 9 218 | 4 | 4 | po 2040 (+13,9) | Uvedené je poradie projektu Severojužné prepojenie, ktorý má zahŕňať viacero úsekov tvoriacich prepojenie od severnej D1 až po hranicu s Maďarskom. Porovnávacia štúdia variantov v trase R3 alebo R1 má ukázať, ktoré z možných riešení je vhodnejšie a efektívnejšie. Popredné umiestnenie medzi prioritami sa teda nebude týkať všetkých úsekov, pri ktorých je nateraz uvedené. | ||||||
40 úsekov |
480,8 km |
9 102 mil. € |
188,5 km |
1 698 - 93 344 | 2,7 |
2,6 |
11/2015 - po 2040 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku