Železnice Cesty Údaje Výstupy O projekte Podporte nás

1. Výber úsekov ciest (riadky tabuľky)44 / 85

Ťahy

D1 D2 D3 D4
R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8

Naliehavosť problému (1 - najvyššia)

1 2 3 4 5

Primeranosť riešenia (1 - optimálne)

1 2 3 4 5

Termín dokončenia podľa NDS

do 2025 2026-30 2031-35 2036-40 po 2040
Zobraziť pokročilé možnostiZobraziť mapu

2. Výber parametrov (stĺpce tabuľky)14 / 101

Fixné parametre (ľavá časť tabuľky)

Začiatok výstavby Ťah Stav Názov úseku
Základné parametre 2 / 5
+
Parametre a objekty 0 / 13
+
Odhadované náklady bez DPH 1 / 7
+
Cena podľa zmluvy bez DPH 0 / 3
+
Prínosy a efektívnosť projektu 0 / 17
+
Intenzity dopravy na súčasnej ceste v r. 2015 2 / 8
+
Hodnotenia a návrhy INEKO 3 / 6
+
Stav a priebeh prípravy 1 / 24
+
Perspektíva výstavby podľa NDS 0 / 6
+
Priebeh výstavby 1 / 6
+
Pozícia v cestných prioritách vlády SR 0 / 6
+
 
#
dátum
 
 
 
plánovaný
odhad NDS
 
>12 t
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka
1 - optimálne,
5 - neprimerané
aspoň) zmenšiť skôr ako b
 
 
 
 
 
 
 
 
585,4 km
2 - 6
10 879 mil. €
1 698 - 54 519
3,5
3,4
1
46.
3/2029
D1
7,3 km
4
321 mil. €
10 359
1 175
3
3
2
64. - 68.
8/2033
D1
12,6 km
4
418 mil. €
9 503 - 9 802
478 - 541
3
3
3
39. - 40.
3/2028
D1
19,9 km
6
321 mil. €
42 774 - 54 519
.
.
.
3 137 - 3 460
3
2
4
32. - 33.
12/2026
D4
12,4 km
4
772 mil. €
3
4
Preťažené cesty v hlavnom meste treba v prvom rade odľahčiť lepším využitím koľajovej dopravy. Konkrétne zatraktívnenie denného docházdzania do Bratislavy verejnou dopravou - doplnenie zrýchlených vlakov a 15-minútový interval vlakov z Trnavy, Senca a Malaciek v špičke, lepšia nadväznosť autobusov k vlakom, posilnenie možností parkovania pri železničných staniciach a zastávkach v širšom regióne, z ktorého sa denne dochádza do metropoly.
7/2018
5
14. - 15.
10/2024
R7
23,5 km
2
227 mil. €
4
4
6
60. - 61.
8/2031
R3
8,7 km
2
94 mil. €
7 211
562
4
2
7
8. - 9.
3/2024
R7
9,4 km
4
191 mil. €
6 428 - 9 084
565 - 883
4
5
8
69. - 70.
8/2034
R3
14,0 km
2
305 mil. €
3
3
1/2023
9
55. - 56.
5/2031
R1
11,5 km
4
406 mil. €
7 784
636
4
4
10
6.
7/2023
R2
6,8 km
4
171 mil. €
11 764 - 50 895
264 - 2 380
3
3
11
3/2020
R2
9,1 km
4
267 mil. €
8 780 - 11 203
1 143 - 1 188
3
4
12
24.
12/2025
R2
6,1 km
4
143 mil. €
12 157
1 263
3
4
13
50. - 52.
5/2030
R4
8,0 km
2
133 mil. €
5 814 - 7 518
142 - 701
4
3
4/2017
14
19.
6/2025
R4
8,2 km
2
94 mil. €
4 001
1 361
3
3
15
55. - 56.
5/2031
R1
9,5 km
4
339 mil. €
9 704 - 13 715
598 - 1 086
4
4
16
26.
4/2026
R2
20,7 km
2
211 mil. €
6 969 - 10 726
863 - 1 016
4
4
17
57. - 58.
6/2031
R3
14,0 km
4
191 mil. €
14 233 - 18 874
1 297 - 1 405
3
3
3/2022
18
53. - 54.
7/2030
R6
11,2 km
2
182 mil. €
7 234
394
4
3
11/2020
19
64. - 68.
8/2033
D1
15,8 km
4
139 mil. €
4 033 - 8 369
275 - 402
4
3
20
16. - 17.
12/2024
R7
8,4 km
4
161 mil. €
6 403 - 9 478
749 - 874
4
5
21
32. - 33.
12/2026
R2
18,0 km
2
224 mil. €
10 140 - 11 010
792 - 846
3
5
Rastúcu intenzitu dopravy medzi Moldavou a Košicami treba v prvom rade riešiť výrazným posilnením a zatraktívnením vlakového spojenia a nadväzujúcich autobusov. To sa dá aj na súčasnej infraštruktúre, iba lepším využívaním železničnej trate.
22
48. - 49.
9/2029
R3
7,9 km
2
71 mil. €
5 441 - 8 427
788 - 963
4
3
12/2018
23
57. - 58.
6/2031
R8
54,9 km
4
1 020 mil. €
4 151 - 11 477
150 - 839
3
5
Ešte skôr ako plánovať novú cestu treba bezodkladne zmodernizovať železničnú trať Prievidza - Jelšovce (pri Nitre), ktorá naliehavo potrebuje nový zabezpečovací systém (skráti jazdné doby vlakov o desiatky minút). Táto trať má výborný potenciál byť rýchlou a atraktívnou regionálnou traťou, pri ktorej veľa ľudí uprednostní denné využívanie vlaku namiesto auta. Pri výraznom skrátení cestových časov a zahustení ponuky vlakov (osobných aj expresov) môže modernizácia železnice priniesť s oveľa menšími nákladmi väčšie prínosy ako nová rýchlocesta v tejto trase.
24
69. - 70.
8/2034
R2
49,0 km
2
662 mil. €
5 762 - 14 648
513 - 720
4
4
1/2023
25
60. - 61.
8/2031
R3
10,9 km
2
129 mil. €
5 586 - 10 745
410 - 1 220
3
2
26
28. - 29.
8/2026
R2
10,6 km
2
125 mil. €
6 412 - 8 112
655 - 822
4
4
27
64. - 68.
8/2033
D1
12,1 km
4
162 mil. €
10 444 - 14 783
441 - 571
3
3
28
10.
4/2024
D1
3,8 km
2
57 mil. €
10 312
351
3
5
29
50. - 52.
5/2030
R4
7,5 km
2
124 mil. €
3 769 - 3 897
1 149 - 1 405
3
3
4/2017
30
71. - 78.
po 2040
R3
10,3 km
2
92 mil. €
5 098 - 5 557
947 - 1 015
4
2
31
16. - 17.
12/2024
R2
14,1 km
2
272 mil. €
5 792 - 7 064
456 - 489
3
2
32
11.
6/2024
R1
2,7 km
4
155 mil. €
16 268
1 263
4
3
33
30.
10/2026
R1
4,6 km
4
100 mil. €
11 611
693
4
3
8/2019
34
37. - 38.
2/2028
R1
14,9 km
4
785 mil. €
8 140 - 13 204
544 - 944
3
3
35
64. - 68.
8/2033
D1
15,5 km
4
136 mil. €
1 698 - 6 812
144 - 265
4
3
36
50. - 52.
5/2030
R4
6,0 km
2
101 mil. €
3 782 - 6 302
1 375 - 1 435
4
3
4/2017
37
71. - 78.
po 2040
R5
1,7 km
2
54 mil. €
7 972
2 435
3
4
38
20. - 23.
10/2025
R2
2,7 km
4
59 mil. €
12 862
1 313
3
4
39
14. - 15.
10/2024
R7
14,3 km
2
172 mil. €
4
4
40
71. - 78.
po 2040
R3
58,5 km
2
611 mil. €
3 247 - 11 434
466 - 998
4
4
41
42. - 43.
11/2028
R3
5,0 km
2
63 mil. €
9 492 - 10 279
711 - 822
3
2
42
42. - 43.
11/2028
R4
7,9 km
2
129 mil. €
2 552 - 2 737
709 - 1 316
4
3
43
53. - 54.
7/2030
R6
11,3 km
2
222 mil. €
2 561 - 5 054
292 - 307
4
3
11/2020
44
6/2014
D3
4,3 km
4
269 mil. €
28 413 - 37 927
.
.
.
2 998 - 3 233
4
2
12/2017
 
 
 
 
 
585,4 km
2 - 6
10 879 mil. €
1 698 - 54 519
3,5
3,4
Dátum najnovšej aktualizácie databázy: 10/2021

Legenda

Intenzita dopravy na súčasnej ceste
Celková intenzita dopravy na existujúcej ceste v roku 2015
Ťažké nákladné vozidlá
Stredne ťažké nákladné vozidlá
Ľahké nákladné vozidlá
Osobné vozidlá
Fázy prípravy
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
jednotlivé fázy priebehu prípravy
 
Nezačatá fáza
 
Práve prebiehajúca fáza
 
Hotová fáza
 
 
Fáza, ktorá prebieha opakovane
 
 
Fáza, ktorá sa bude opakovať

jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku