✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
5 - vysoko predražená, 1 - veľmi nízka
| |||||||||||||
247,1 km |
2 - 6 |
2 630 mil. € |
1 065 - 32 968 | 5,0 |
4,8 |
||||||||||||
1 | R2 | 7,8 km | 2 | Jablonov n.Turňou | 73 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 14,8 | nezačaté | ||||||
2 | R2 | 18,0 km | 2 | Plešivec | 176 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 12,2 | nezačaté | ||||||
3 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 15,7 | nezačaté | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||||
4 | R2 | 14,0 km | 2 | Turňa nad Bodvou | 117 mil. € | 201 mil. € spolu za 32 km R2 Včeláre - Šaca s investičnými nákladmi 288 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 14,3 | nezačaté | ||||||
5 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 208 mil. € spolu za 50 km R2 Tornaľa - Včeláre s investičnými nákladmi 611 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 14,8 | nezačaté | |||||||
6 | D2 | 8,5 km | 6 | Stupava | 90 mil. € | 219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 12,8 | nezačaté | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||
7 | D2 | 6,9 km | 6 | Stupava | 107 mil. € | 219 mil. € za celý úsek D2 št.hr. SR/ČR - Lamač | 5 | 5 | 12,8 | nezačaté | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
8 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | 12,5 | nezačaté | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, nemá ešte štúdiu uskutočniteľnosti | |||||||
9 | R7 | 29,2 km | 2 | Bešeňov, Čaka | 230 mil. € | 15 mil. eur | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 16,9 | nezačaté | ||||||
10 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | 13,3 | nezačaté | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | |||||||
11 | R7 | 32,8 km | 2 | Kľačany, Lučenec Západ, Lučenec Východ | 367 mil. € | 20 mil. eur | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 16,9 | nezačaté | ||||||
12 | R7 | 71,3 km | 2 | Šárovce, Demandice, Tupá, Šahy, Tešmák, Veľký Krtíš | 553 mil. € | 111 mil. eur | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 16,9 | nezačaté | ||||||
247,1 km |
2 - 6 |
2 630 mil. € |
1 065 - 32 968 | 5,0 |
4,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku