✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| ||||||||
12 úsekov |
247,1 km |
2 - 6 |
34,7 min. |
4,5 min. |
5,0 |
4,8 |
|||||||
1 | 37. - 38. | 2/2028 | ![]() | 7,8 km | 2 | 5,5 min. | 0,1 min. | 5 | 4 | ||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | 18,0 km | 2 | 12,4 min. | 2,4 min. | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | |||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | ![]() | 3,6 km | 4 | 5 | 5 | ||||||
4 | 47. | 7/2029 | ![]() | 14,0 km | 2 | 9,9 min. | 1,2 min. | 5 | 4 | ||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | ![]() | 9,8 km | 2 | 6,9 min. | 0,8 min. | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | |||
6 | 62. - 63. | 10/2032 | ![]() | 8,5 km | 6 | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | |||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | ![]() | 6,9 km | 6 | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | |||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | 42,1 km | 4 | 5 | 5 | Preťažovaniu diaľnice D1 v dopravnej špičke treba predchádzať nie plánovaním ďalších rýchlociest ale zlepšením ponuky vlakov medzi Trnavou a Bratislavou, prípadne aj Sencom a Bratislavou (15-minútový interval v špičke v pracovných dňoch). | |||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | 29,2 km | 2 | 5 | 5 | ||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | 3,1 km | 4 | 5 | 5 | Dostavba na 4-pruh tu nebude potrebná celé desaťročia. O to zarážajúce je, že NDS na prípravu už minula vyše 1,3 milióna eur. | |||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | 32,8 km | 2 | 5 | 5 | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | ![]() | 71,3 km | 2 | 5 | 5 | ||||||
12 úsekov |
247,1 km |
2 - 6 |
34,7 min. |
4,5 min. |
5,0 |
4,8 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku