✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
skutočnosť podľa zmluvy
| ||||||||||||
247,1 km |
2 - 6 |
2 630 mil. € |
1 065 - 32 968 | 5,0 |
4,8 |
2/2031 - po 2040 |
||||||||||||
1 | 37. - 38. | 2/2028 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 54 | 5 | 4 | 2/2031 | ||||||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 49 - 72 | 5 | 5 | 2/2032 | ||||||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 2/2033 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||||
4 | 47. | 7/2029 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 56 - 84 | 5 | 4 | 7/2032 | ||||||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 69 - 107 | 5 | 5 | 9/2032 | ||||||||
6 | 62. - 63. | 10/2032 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 318 | 5 | 5 | 10/2035 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | ||||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | 10/2035 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie z dôvodu obmedzení metodiky (aglomerácie veľkých miest - potrebné posúdiť multimodálne). Má byť vypracovaná štúdia uskutočniteľnosti a CBA podľa aktuálne platnej metodiky, a to najneskôr pred začiatkom finančne náročných fáz prípravy. V závislosti od výsledkov budú takéto projekty po zverejnení štúdie a jej hodnotení zaradené do realizácie. | |||||||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 14 - 114 | 5 | 5 | po 2040 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie, nemá ešte štúdiu uskutočniteľnosti | |||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 18 - 123 | 5 | 5 | po 2040 | ||||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 55 - 160 | 5 | 5 | po 2040 | Projekt nebol hodnotený v rámci prioritizácie | |||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 8 - 149 | 5 | 5 | po 2040 | ||||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 - 61 | 5 | 5 | po 2040 | ||||||||
247,1 km |
2 - 6 |
2 630 mil. € |
1 065 - 32 968 | 5,0 |
4,8 |
2/2031 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku