✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
jednostranné / obojstranné
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | |||||||||
247,1 km |
2 630 mil. € |
5,0 |
4,8 |
2/2028 - po 2040 |
||||||||||
1 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 73 mil. € | 1 992 | 5 | 4 | 2/2028 | |||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | Gombasek | 176 mil. € | 2 112 | 5 | 5 | 2/2029 | ||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 133 mil. € | 5 | 5 | 2/2029 | ||||||
4 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | Drienovec | 117 mil. € | 1 747 - 1 961 | 5 | 4 | 7/2029 | ||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 93 mil. € | 2 292 | 5 | 5 | 9/2029 | |||||
6 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | Stupava | 90 mil. € | 10 743 | 5 | 5 | 10/2032 | ||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 107 mil. € | 6 837 | 5 | 5 | 10/2032 | |||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 631 mil. € | 5 | 5 | |||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 230 mil. € | 5 | 5 | po 2040 | ||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 60 mil. € | 5 | 5 | |||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 367 mil. € | 5 | 5 | po 2040 | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 553 mil. € | 5 | 5 | po 2040 | ||||||
247,1 km |
2 630 mil. € |
5,0 |
4,8 |
2/2028 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku