✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
<3,5 t
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané | ||||||||||
12 úsekov |
247,1 km |
2 - 6 |
2 630 mil. € |
5,0 |
4,8 |
42. - 98. | ||||||||||
1 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 8/2010 | |||||||
2 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 93 mil. € | 473 - 644 | 5 | 5 | 9/2009 | 89. | |||||
3 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 73 mil. € | 488 | 5 | 4 | 9/2009 | 98. | |||||
4 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 90 mil. € | 2 277 | 5 | 5 | |||||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 631 mil. € | 469 - 796 | 5 | 5 | |||||||
6 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 230 mil. € | 244 - 497 | 5 | 5 | 12/2011 | 49. | |||||
7 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 60 mil. € | 476 - 755 | 5 | 5 | |||||||
8 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | ||||||||
9 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 176 mil. € | 359 - 396 | 5 | 5 | 2/2016 | 79. | |||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 367 mil. € | 178 - 352 | 5 | 5 | 2/2016 | 42. | |||||
11 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 117 mil. € | 454 - 531 | 5 | 4 | 6/2016 | 69. | |||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 553 mil. € | 71 - 279 | 5 | 5 | 9/2015 | 70. | |||||
12 úsekov |
247,1 km |
2 - 6 |
2 630 mil. € |
5,0 |
4,8 |
42. - 98. |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku