✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aké primeranejšie varianty alebo optimalizácie riešenia treba posúdiť
| ||||||||
2 - 6 |
2 630 mil. € |
5,0 |
4,8 |
2/2028 - po 2040 |
||||||||||
1 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 2 | 73 mil. € | 5 | 4 | 2/2025 | 2/2028 | |||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 2 | 176 mil. € | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | 1/2026 | 2/2029 | ||||
3 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | 2/2029 | ||||||
4 | 47. | 7/2029 | R2 | 2 | 117 mil. € | 5 | 4 | 7/2026 | 7/2029 | |||||
5 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 2 | 93 mil. € | 5 | 5 | Ani výstavba 1/2-prifilu rýchlostnej cesty tu nie je opodstatnená, keďže už súčasná cesta vedie mimo obcí, navyše patrí k málo zaťaženým cestám I. triedy. | 9/2026 | 9/2029 | ||||
6 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6 | 90 mil. € | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | 1/2030 | 10/2032 | ||||
7 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | Prípadnému preťaženiu diaľnice v dopravnej špičke (ak intenzita dopravy ďalej porastie) treba predísť zatraktívnením verejnej dopravy - napríklad skrátením intervalu vlakov z Malaciek do Bratislavy na 15 minút (v špičke v pracovných dňoch). | 1/2030 | 10/2032 | ||||
8 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 4 | 631 mil. € | 5 | 5 | Preťažovaniu diaľnice D1 v dopravnej špičke treba predchádzať nie plánovaním ďalších rýchlociest ale zlepšením ponuky vlakov medzi Trnavou a Bratislavou, prípadne aj Sencom a Bratislavou (15-minútový interval v špičke v pracovných dňoch). | ||||||
9 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 2 | 230 mil. € | 5 | 5 | po 2040 | ||||||
10 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 4 | 60 mil. € | 5 | 5 | Dostavba na 4-pruh tu nebude potrebná celé desaťročia. O to zarážajúce je, že NDS na prípravu už minula vyše 1,3 milióna eur. | ||||||
11 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 2 | 367 mil. € | 5 | 5 | po 2040 | ||||||
12 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 2 | 553 mil. € | 5 | 5 | po 2040 | ||||||
2 - 6 |
2 630 mil. € |
5,0 |
4,8 |
2/2028 - po 2040 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku