✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
plánovaný
|
odhad NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
aspoň) zmenšiť skôr ako b
| |||||||||
29 úsekov |
2 - 8 |
6 808 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,7 |
2,9 |
11/2015 - 10/2021 | |||||||
1 | D1 | 4 | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 2 885 - 5 704 | 1 | 1 | ||||||
2 | R2 | 4 | 11 493 - 12 436 | 2 230 - 2 304 | 1 | 1 | 11/2015 | ||||||
3 | D1 | 4 | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 2 856 - 6 911 | 1 | 2 | ||||||
4 | R2 | 4 | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 2 678 - 3 447 | 1 | 1 | 5/2017 | |||||
5 | D4 | 4 - 6 | 1 | 2 | |||||||||
6 | D4 | 4 - 6 | 32 336 - 93 344 | . . . | 5 319 - 16 483 | 1 | 2 | ||||||
7 | R7 | 4 | 13 102 - 19 993 | 1 483 - 2 020 | 1 | 1 | 7/2020 (0,0) | ||||||
8 | R7 | 4 - 6 | 27 633 - 44 493 | . . . | 2 576 - 5 440 | 1 | 1 | 10/2021 | |||||
9 | D3 | 4 | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 4 092 - 4 909 | 1 | 2 | 12/2020 (0,0) | |||||
10 | D1 | 4 | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 3 163 - 3 568 | 1 | 2 | 10/2021 | |||||
11 | D1 | 4 | 39 mil. € | 14 624 | 2 178 | 1 | 1 | 1/2021 (0,0) | |||||
12 | R4 | 4 | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 881 - 2 213 | 1 | 3 | ||||||
13 | D1 | 8 | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 10 385 | 1 | 1 | |||||
14 | R4 | 4 | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 3 900 - 4 025 | 1 | 3 | ||||||
15 | D1 | 4 | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 2 757 - 4 867 | 1 | 1 | ||||||
16 | D3 | 4 | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 4 171 - 5 126 | 1 | 1 | Oveľa skôr ako diaľnica by preťažené cesty na Kysuciach mohlo odľahčiť zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta. Do priemyselného centra Kysúc sem dochádza okolo sedemtisíc zamestnancov a je škoda, že im kompetentní už skôr neumožnili dochádzať železnicou, ktorá prechádza v blízkosti najväčších závodov no nemá tam zastávku. NDS by mala urobiť maximum pre to, aby aspoň privádzač z existujúcej cesty na juh Kysuckého Nového Mesta postavila čo najskôr - tým aspoň sčasti odľahčí preťaženú križovatku pri Radoli. | |||||
17 | D3 | 4 | 179 mil. € | 15 053 | 4 830 | 1 | 2 | Aj tento úsek by mohlo skôr odľahčiť (aspoň sčasti) zavedenie hustejšieho taktu vlakov medzi Čadcou a Žilinou s dobre nadväzujúcimi autobusmi, a tiež zriadenie novej železničnej zastávky na juhu Kysuckého Nového Mesta, kde je najväčšia koncentrácia pracovných miest (a teda každodenných cieľov dopravy) z celých Kysúc. | |||||
18 | R2 | 2 | 73 mil. € | 5 587 | 1 199 | 5 | 4 | ||||||
19 | R2 | 2 | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 1 146 - 1 203 | 5 | 5 | ||||||
20 | D4 | 4 | 133 mil. € | 5 | 5 | V uvedenej trase je potrebné riešiť radšej doplnenie zrýchlených vlakov medzi Bratislavou a Viedňou. Prínosom by bola aj elektrifikácia trate cez Marcheg, prípadne tiež jej zdvojkoľajnenie. | |||||||
21 | R2 | 2 | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 1 335 - 1 725 | 5 | 4 | ||||||
22 | R2 | 2 | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 1 253 - 1 628 | 5 | 5 | ||||||
23 | D2 | 6 | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 9 787 | 5 | 5 | |||||
24 | D2 | 6 | 107 mil. € | 5 | 5 | ||||||||
25 | R1 | 4 | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 1 113 - 2 310 | 5 | 5 | ||||||
26 | R7 | 2 | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 607 - 1 070 | 5 | 5 | ||||||
27 | D3 | 4 | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 1 014 - 1 369 | 5 | 5 | ||||||
28 | R7 | 2 | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 328 - 768 | 5 | 5 | ||||||
29 | R7 | 2 | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 215 - 1 012 | 5 | 5 | ||||||
29 úsekov |
2 - 8 |
6 808 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,7 |
2,9 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku