✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | ✖ | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
# |
dátum |
plánovaný
|
odhad NDS
|
podľa údajov NDS
|
1 - veľmi vysoká,
5 - veľmi nízka |
1 - optimálne,
5 - neprimerané |
+ posun v rokoch
za posledné cca 4 roky | |||||||||||
398,5 km |
2 - 8 |
27 015 m |
6 808 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,7 |
2,9 |
11/2015 - po 2040 |
11/2015 - 10/2021 |
||||||||||
1 | 47. | 7/2029 | R2 | 14,0 km | 2 | 0 m | 117 mil. € | 5 809 - 8 826 | 5 | 4 | 6/2016 | 7/2032 (+5,3) | ||||||
2 | 44. - 45. | 2/2029 | R2 | 18,0 km | 2 | 1 385 m | 176 mil. € | 5 189 - 6 389 | 5 | 5 | 2/2016 | 2/2032 (+4,9) | ||||||
3 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 32,8 km | 2 | 0 m | 367 mil. € | 2 228 - 6 331 | 5 | 5 | 2/2016 | po 2040 (0,0) | ||||||
4 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 71,3 km | 2 | 0 m | 553 mil. € | 1 065 - 4 239 | 5 | 5 | 9/2015 | po 2040 (0,0) | ||||||
5 | 71. - 78. | po 2040 | R7 | 29,2 km | 2 | 0 m | 230 mil. € | 2 156 - 6 890 | 5 | 5 | 12/2011 | po 2040 (0,0) | ||||||
6 | 44. - 45. | 2/2029 | D4 | 3,6 km | 4 | 0 m | 133 mil. € | 5 | 5 | 8/2010 | 2/2033 (+4,5) | |||||||
7 | 3. | 3/2022 | D1 | 3,5 km | 8 | 0 m | 149 mil. € | 62 652 | . . . | 1 | 1 | 12/2009 | 9/2025 (+4,6) | |||||
8 | 48. - 49. | 9/2029 | R2 | 9,8 km | 2 | 0 m | 93 mil. € | 6 452 - 10 032 | 5 | 5 | 9/2009 | 9/2032 (+5,6) | ||||||
9 | 37. - 38. | 2/2028 | R2 | 7,8 km | 2 | 0 m | 73 mil. € | 5 587 | 5 | 4 | 9/2009 | 2/2031 (+4,1) | ||||||
10 | 7/2019 | R4 | 4,3 km | 4 | 1 153 m | 179 mil. € | 15 837 - 18 098 | 1 | 3 | 5/2004 | 2023 (+2,0) | |||||||
11 | 4. | 9/2022 | R4 | 10,2 km | 4 | 1 917 m | 299 mil. € | 22 341 - 30 731 | 1 | 3 | 5/2004 | 1/2027 (+4,8) | ||||||
12 | 6/2017 | D1 | 7,9 km | 4 | 2 237 m | 434 mil. € | 19 072 - 21 988 | 1 | 2 | 2/2001 | 7/2021 (0,0) | 10/2021 | ||||||
13 | 31. | 11/2026 | D3 | 4,0 km | 4 | 590 m | 179 mil. € | 15 053 | 1 | 2 | 12/1997 | 11/2030 (+6,4) | ||||||
14 | 27. | 5/2026 | D3 | 11,2 km | 4 | 0 m | 410 mil. € | 13 886 - 21 743 | 1 | 1 | 7/1997 | 5/2029 (+5,1) | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | |||||
15 | 12/2013 | D1 | 14,9 km | 4 | 3 600 m | 341 mil. € | 12 491 - 24 900 | 1 | 1 | 2023 (+1,0) | ||||||||
16 | 7/2016 | D4 | 4,4 km | 4 - 6 | 0 m | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||||
17 | 7/2016 | D4 | 22,6 km | 4 - 6 | 0 m | 32 336 - 93 344 | . . . | 1 | 2 | 11/2021 (+0,4) | ||||||||
18 | 7/2016 | R7 | 8,4 km | 4 | 0 m | 13 102 - 19 993 | 1 | 1 | 7/2020 (–1,0) | 7/2020 (0,0) | ||||||||
19 | 6/2014 | D1 | 13,5 km | 4 | 7 445 m | 555 mil. € | 22 691 - 32 334 | 1 | 2 | 2024 (+4,0) | ||||||||
20 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 8,5 km | 6 | 0 m | 90 mil. € | 32 968 | . . . | 5 | 5 | 10/2035 (+5,6) | ||||||
21 | 71. - 78. | po 2040 | R1 | 42,1 km | 4 | 0 m | 631 mil. € | 5 713 - 13 545 | 5 | 5 | po 2040 | |||||||
22 | 7/2016 | R7 | 6,4 km | 4 - 6 | 0 m | 27 633 - 44 493 | . . . | 1 | 1 | 10/2021 (+0,3) | 10/2021 | |||||||
23 | 12/2017 | D1 | 2,6 km | 4 | 0 m | 39 mil. € | 14 624 | 1 | 1 | 2021 (+2,2) | 1/2021 (0,0) | |||||||
24 | 12/2013 | R2 | 10,4 km | 4 | 0 m | 11 493 - 12 436 | 1 | 1 | 11/2015 | 11/2015 | ||||||||
25 | 71. - 78. | po 2040 | D3 | 3,1 km | 4 | 0 m | 60 mil. € | 5 420 - 8 693 | 5 | 5 | po 2040 (0,0) | |||||||
26 | 62. - 63. | 10/2032 | D2 | 6,9 km | 6 | 0 m | 107 mil. € | 5 | 5 | 10/2035 (+5,9) | ||||||||
27 | 7. | 2/2024 | D1 | 13,5 km | 4 | 8 688 m | 1 235 mil. € | 13 676 - 21 949 | 1 | 1 | 12/2030 (+4,5) | Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 "> "Dopravne prioritné projekty s vysokými nákladmi by mali byť v rámci ďalšej prípravy preverené z hľadiska technického riešenia a možnosti optimalizácie nákladov. Týka sa to predovšetkým úseku D1 Turany – Hubová a úsekov D3 Žilina, Brodno – Kysucké Nové Mesto, D3 Kysucké Nové Mesto – Oščadnica a R4 Lipníky – Kapušany, ktorých náklady sú vyššie ako benchmark pre podobnú náročnosť terénu a skladbu objektov. Znížením nákladov je možné uvoľniť rozpočtové prostriedky pre ďalšie projekty." Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry, str. 29, schválené vládou SR v septembri 2020 | ||||||
28 | 8/2014 | R2 | 7,9 km | 4 | 0 m | 88 mil. € | 14 357 - 15 923 | 1 | 1 | 5/2017 | 5/2017 | |||||||
29 | 12/2016 | D3 | 5,7 km | 4 | 0 m | 269 mil. € | 11 465 - 18 743 | 1 | 2 | 2021 (+0,5) | 12/2020 (0,0) | |||||||
398,5 km |
2 - 8 |
27 015 m |
6 808 mil. € |
1 065 - 93 344 | 2,7 |
2,9 |
11/2015 - po 2040 |
11/2015 - 10/2021 |
jednotlivé fázy: 1 - Technická štúdia, 2 - EIA - Správa o hodnotení, 3 - EIA - Záverečné stanovisko, 4 - Štúdia realizovateľnosti (prebratie), 5 - Dokumentácia na územné rozhodnutie, 6 - Územné rozhodnutie, 7 - Dokumentácia na stavebné povolenie, 8 - MPV pre stavebné povolenie - zmluvy k pozemkom, 9 - Stavebné povolenie - predpoklad NDS, 10 - Dokumentácia na ponuku